2009. augusztus 6., csütörtök

# 97. Lányokkal a városba :D

Andika egész nap keresett,én meg d.u.3-ig aludtam :D Aztán végül beszéltünk msnen,és behívott a városba :D Fél7es busszal bezuztunk,jött Barbi meg Eszti is.Gondolkodtunk hogy mit kéne venni,öszedobtuk a pénzt,és vettünk Royalt üdítővel :D Felmentünk Madáchoz,kiültünk a lépcsőre.Ott ittunk meg dumáltunk :D Aztán 9óra felé elfogyott a harapnivaló xD Elkeztek hívogatni mindenkit a csajok hogy nem e jönnek be xD Persze csak a pénz miatt xD De nemjött senki.Lementünk vissza a városba,a Non stopokhoz,de ott se volt semmi ismerős.Aztán kifogytak az ötletek és elindultunk a buszmegbe.Eszti kapott egy hívást hogy mégis 1vki bejön és hoz pénzt.De akkor nekem mennem kellett már.Elköszöntem és jöttem haza az uccsó busszal. :)......bár örültem volna ha engem is hívnak hogy menjek velük.Mindenki ottaludt Esztiéknél csak én nem ...:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése