2009. február 1., vasárnap

# 21. Nippon Shoxx #12 és másnap :D

Pénteken taliztam Haruval.A buszon odafelé Földi Nikivel ültem.Beszélgettünk,főképp kapcsolatokról,meg ilyesmikről :D Aztán szépen fél7körül felértem Haruhoz.^^.Épp hajat festett.:D feketére^^ Elakartunk menni Nippon Shoxx buliba,ami este 9kor keződött.De annyira jó volt a szobájában hogy nemindultunk csak kb fél11körül xD Megcsinálta tök jóra a hajam :D Egyszer ellopom a hajvasalóját xd Meg csináltunk képeket is^^ Aztán átöltöztünk buli ruhába xD Harun jó kis fűző :P

Elindultunk,majd ugy kb fél óra alatt oda is értünk a Kék Lyukhoz.Az innivalómat elvették a táskámból hogy nemlehet bevinni xD Hogy rohadjanak meg xD Nah bementünk,egyből ismerős arcokba botlottunk mindketten :D Én is,meg ő is köszönt ismerősöknek.Aztán találkoztam azzal akivel a legjobban akartam,Nikivel *.* :D Elsőnek találkoztunk vele,sztem jóh volt :D Bár Haruval jobban elvolt XD Jót táncikáltak,én meg persze nemtok -.- ejj ejj meg még volt vmi xD na mind1..adtak jó számokat :D LM.C.,Antic Cafe,M.the H.,SuG :D Húú de kibaszott drága volt bennt az innivaló!xD Hogy lehet 2 deci kóláért és bakardiért elkérni 1400ft-ot?xD Nah mindegy hogy kapják be xD Táncikáltunk,meg bezsélgettünk,hülyéskedtünk a bulin. Aztán keztünk álmosak lenni,és Haruval eldöntöttük hogy elindulunk hazafelé.Ez olyan 3-fél 4 körül volt.Elköszöntünk Nikitől^^ Majd legközelebbi bulin is tali^^ <3


Gyalog mentünk haza ketten,Haruval mivel még nemvolt villamos xD Átmentünk az Árpád hídon is xD Nagy szép volt a Duna :D Mire hazaértünk már majdleszakadt a lábunk xD Sajnos a szülei még fenntvoltak,és nemaludhattunk egymás mellett.-.- Mert nemengedték meg neki -.- De aztán reggel 9körül bejött a szobába és aludtunk együtt egészen d.u.1-ig kb *__* Tök jó volt.^^ Aztán persze mikor felébredtünk fetrengtünk egész nap az ágyban xD Tvztünk,meg ettünk szendvicset ..meg öm...mást is csináltunk :$ <333 Aztán eljött az este és menni kellett hazafelé.Megbeszéltük hogy majd szerdán tali.:$ <33333 Most is nagyon jól éreztem magam ^_______^ Remélem ő is !^^ <333 Nagyon Szeretlek^^

Beértem tarjánba,vártam egy kicsit a buszra...közben jöttek tesómék,meg Márk is mert a városban voltak bulizni.Márk full részeg xD Csak vigyorog XD

Mostmeg beszélgetek Nikivel és Haruval msnen.^^
Nah Oyasumi nasai!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése