2009. február 15., vasárnap

# 31. Valentin-nap

Valentin napon felmentem Haruhoz :3 Előtte még üzleteltem egy lánnyal,a Stadionoknál vettem tőle 4 mangát,csak 2300Ftért! xD Simán megérte.A boltban egy db 2000Ft.

Aztán felértem Haruékhoz,de nemvolt otthon.Fáztam,csörgettem telón,de senki nemjött ki hogy beeresszen.XD Aztán nézek hátra,és látom ott jön Haru a boltból. xD Bementünk,a konyhában voltunk,kajoltunk.Vagyis csak inkább Ő. xD Ramen volt a kaja,mondom ezaz a kínai étkek eggyike :D Erre megkóstolom,és hát nemízlett xD Ugyhogy Haru ette az én részemet,mikor az anyja kivitte a szemetet xD Aztán elmentünk a Westendbe.Ott szaladgáltunk,benéztünk 1-2 helyre.Aztán elmentünk a mekibe kajáért.^^ Meg loptam Harunak lufit xD Vagyis nem boltból,csak kivoltak téve vmi virág/fa alá xD Mondom innen nembaj ha elveszem,van még belőle vagy 100 xDHúúú de fincsi sültkrumpliíííí xD Olyan 4-fél5körül visszamentünk hozzájuk,fetrengtünk a szobájában.Aztán odaadtam a Valentin napi ajándékot.^^ És ő is adott nekem.^^<33
Nagyon ariíííí,ezen fogok aludnííí!*.* és a kutusz is aranyoos,örülök nekiííí<3


Aztán még fetrengtünk,Ying-Yangoztam xD Luigiztunk,Eveztünk XDXDXD Ezeket csak mi értjük ;D Otthagytam pár rajzom,hogy beszkennelje,meg otthagytam a zöldcsíkos pólómat XD Mer teccik neki :D
És elkellett indulnom haza,így is késésben voltam,majdnemhogy lekéstem a buszt.:( Már most hiányzol Haruuu <333(L)
Aztán hazaértem,kajoltam,és msotmeg Haruval msnelek.^^
Meg lefényképeztem az eddigi manga gyűjteményem xD


Nagyon jó nap volt Haru :3 Daisuki Daiyo (L)

2 megjegyzés:

  1. Ne már hogy Ti együtt tölthettétek a Vali napot, én meg nem... >_> Nem szép dolog! Ha én nélkülözöm a páromat, akkor nektek is illik szolidaritani velem! :P

    VálaszTörlés
  2. Jah, és persze ez a nyamvadt blog gmail cím alapján azonosít, ezért hozzáteszem hogy a "Sensei" voltam. ^^

    VálaszTörlés