2009. február 2., hétfő

# 22. mphmjnhm xD

Ma délutánra kellett menni suliba,mert gyakorlat volt.Unalmas volt,a festék cseppeket kellett feltörölni a padlóról xD Kapják be -.- De legalább 16órakor hazaengedtek és elértem a 4:40est.Andika is azzal jött :D Végigdumáltuk az utat :D ^^ És kiderült hogy még valaki olvassa a blogom akiről nemtudtam XD "B"-vel kezdődik és "arbi"-val folytatódik XD De ki lehet az?:O XD Csakis "B" és "arbi" miatt frissítettem az oldalam,és tettem fel a Barby nevű eggyüttesről is képeket.XD Tessék megnézni és írni a vendégkönyvbe XD Oké brbra?xD bábi xD
www.osharevisualkei.mlap.hu

Meg nekem nemteccik a rózsaszín póló,és egy csomó fiún olyan van xD Sztem tök buzis XD Na,mindegy,de ami a középső srácon van az azért teccik.Lehet azért mert van benne fekete is.De a sárga cucc is bejön:


Most meg Nikivel beszélek,letöltöttem az Antic Cafe új PV-jét,de nemnagyon jön be.Nemrossz,de nem a régi AC :/
És Haru-t várom,mert az apja gépezik,és nemtudunk beszélni.-.- wáá jöhetne már mert unatkozom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése