2009. január 27., kedd

# 20. Felkérés xD

Ma gyakorlaton suliba cska beszélgettünk szal elment az idő xD A Tanár nyomta a szöveget a továbbtanulásról,katonaságról meg minden hülyeségről.1 órára haza is értem.

Felvett egy csaj msnre,nemismerem,csak myvipen talált meg.És ezt írta:
""arol lenne szo,h nemrég volt eljegyzésem meg midnen ami jo és ennek alkalmábol szeretnék 1 tetkot és gondoltam megkérdezlek van e kedved meg kapacitásod megrajzolni engem és páromat "anime"bébikbe"

Mondom oké,csak ebbe nekem mi a jó?XD
Csakhogy kiderült hogy nyomdában dolgozik és lehet kitudnám nyomtatni a mangámat!:P
Szal így már érdekel a dolog.Nah csak lelépett,szal majd még beszélek vele..

Közben Nikivel msnelek,An Cafera nyáladzunk,meg találtam egy elmebeteg PV-t. XD
És Haruval is beszélgetek,aki éppen Pörl hárbört nézett XD 68 naposak vagyunk :3
Nah nemsokára zúzok aludni.
Oyasumi nasai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése