2009. február 8., vasárnap

# 27. Anime és egy tanulság

Ma felkeltem délután fél1 körül.Egykor odaültem a géphez.Végig animéztem xD nemtudtam mit csinálni,szal végig néztem a Girls Bravo-t.Estére be is fejeztem,és kiírtam DVD-re.

Majd let's go msn.Nikivel és Haruval beszéltem.
haru mondott egy tanulságos mesét:
Volt 1x egy kismadár aki 1 hideg télen megfagyott 1 faágon,később leesett onnan a földre.Jött 1 tehén és rácsinált.A trágya melegen tartotta ezért felolvadt.Már kezte jól érezni magát így boldogan csiripelni kezdett.Arra járt 1 macska.Meghallotta a csiripelést és kikotorta a trágyából a kismadarat és felfalta.
Tanulság: Ha vki leszar nem biztos,h az ellenséged,ha vki kiszed a szarból nem biztos,h a barátod és ha melegben vagy és boldog vagy....jobb ha befogod a szád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése