2009. február 22., vasárnap

# 34. Gabival és Honfoglaló

Szombaton elmentem gabihoz hogy feltegyem neki a számítógépre az egyik játékot!:D Merthát nemért hozzá. xD Aztán végre meglettek még a régi képeink,amikor a Sanci kocsmában voltunk xD Ez még 2008 június-július környékén volt fényképezve,de csak most lettek meg a képek xD Gagyik,de jó visszanézni őket :D

Nekem kis szakáll ott XD Meg full hülye tekintetek xD
Na mind1,szenvedtünk a gépnél egy kicsit,utánna elmentünk Sancihoz.Elkezdett esni a hó is.Gabi meghívott egy sörre :D pedig nemkéne inni xD Nah midnegy,megittam a sört,közben beszélgettünk.Aztán elindultam haza.Este 21kor beültem gépezni,hogy beszéljek Haruval,de nemvolt gépnél :( Felhívtam,és beteg volt,és végül nem is jött msnre . :( nyühü hiányzott. Mondom akkor le is lépek..de pont rámírt Niki hogy nem e Honfoglalózom.Mondom oké,ugy is sík hülye vagyok,veszítsek már egy párszor xD Szal ezzel elszórakoztunk egy ideig.Elkeztem tölteni az egyik filmet,régen kiskoromban láttam,és kajak féltem tőle xD A Karnoszauruszt XDXD Nah aztán mindenki elhúzott aludni...megyek és is.Oyasumi nasai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése