2009. február 21., szombat

# 33. Péntek este

Megbeszéltem a többiekkel hogy péntek este bemegyek a városba szórakozni,mertmár rég voltam!:D És ez így is lett.Én,Andika,Verbói,Barbi felmentünk a Hangulatba.:D nemrossz hely.leültünk,vettünk innivalót :D tettünk be egy pár számot a zenegépbe :D Jól elvoltunk.Lefárisztottam őket :D Gyufásdobozra rávolt írva hogy Korona.Az volt a márkája,én meg feltettem a gyufásdobozt a fejemre és mondtam h Korona van a fejemen!XD
Szal így hülyéskedtünk,meg beszélgettünk.Én nem ittam csak egy sört *büszkemagára* Később megjött Eszti is.Ő is csatlakozott. :D Szétszedte a cigisdoboz belsejét és elkezte széttépni xD Mondom ez mit csinál xD Erre két perc mulva nézek oda,és betűformákra tépte szét a papírt XD És kitette az asztalra belőle hogy "Lacika" xD Tök jó :D Aztán kitaláltuk hogy rakjunk ki a betükből más nevet xD Lacka xD Ica xD nah mind1,ezzel elszórakoztunk egy darabig.Meg később fény derült Barbi kezén lévő sebre is xD Ezt már rég óta tudni akartam mért van ott :DDe később Andika és Verbói összevesztek :S Verbói felidegeskedett,és az asztalon lévő poharakat mind feldőtötte és fellögte,majd kiment a helyiségből.:S:S Nah mondom fasza...a pultos meg mondta hogy kivagyunk tiltva ezentúl innen XDXD Kimentünk,és az utca végén volt ott Verbói.A lányok külön mentek,pedig velük is szerettem volna még menni partyzni :S De nemakartam magára hagyni Verbóit és vele maradtam.Császkáltunk a városban,össze is futottunk a lányokkal később,de egyből le is léptek.:S Meg találkoztam a STC-ben osztálytársammal, Jácintal XD beszélgettem kicsit vele is.Majd hazajöttem a 23:00-s busszal.Jó volt a buli egy darabig,rég volt már ilyen hogy így összeültünk,nekem már hiányoztt.Szal azért nemvolt rossz egy ideig,én jól éreztem magam.Csak a balhé nemkellett volna.:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése