2009. február 4., szerda

# 24. Ma Haruval!*.*

Ma reggel mentem be a 6-ossal a városba,de nem suliba.XD Mert ellógtam,hogy felmenjek Pestre,Haruhoz!:D A buszon persze elaludtam xD Nembaj de legalább gyorsan eltelt az utazási idő XD Aztán a Stadionoknál épphogycsak elértem a vilamost.20perc alatt már ott is voltam Harunál^^ Elmosogatott,ledőltünk az ágyra,hülyeségeket beszéltem,lefárisztottam..xD és...xD :$ 77naposan történt vmi fontos *.* :$:$ Bénáztunk egy csöppet xD Nahjó az eleje nemvolt béna..:P Nah mindegy,mivel nemnéztük az órát,így a kétórási buszt lekéstem XD Ezért a 3-as busszal mentem haza,de még kikisért a villamosig.^^<3 Közben felhívtam anyámat hogy pizzázni mentem osztálytársammal XD Most nemmondhatom azt hogy suliból ellógtam,és inkább feljöttem pestre XD Aztán beért a busz tarjánba..és kajak 5percen múlt hogy elérjem a másikat amivel hazatudok menni.-.- na mondom fasza,várhatok madjnem egy órát mire indul a fél6os.Aztán hívtak megint hogy hol a francban vagyok XD És végül hazaértem 6ra.Kajáltam,pihentem,animéztem,és most beszélek Handóval,Nikivel és HARUVAL *___* De nemsokára megyek aludni,korán kezd a suli xD HARU(L)
chao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése