2012. július 25., szerda

# 388. - 2012 Nyári Mondocon

Július 21.-ére esett a Mondocon, amit már úgy, de úgy vártam *-* Megjött minden cuccom amit szerettem volna és ebben készültem a conra. Szerencsére a hajamat is sikerült jól befesteni, reggel meg beállítani. A lencsét is betettem, szal conra így néztem ki:
Szerencsére conon pozitív visszajelzést kaptam, hogy jók a cuccok, jó a hajam *-* valaki fel sem ismerte hirtelen XD
Na de am nem kezdődött jól a szombat reggel: szakadt az eső itt, meg villámlott is 1-2x. De nem akartam későbbi busszal a városba menni, pestre így is csak dél körül értem fel. A tornacipőm telement vízzel, akkora tócsa volt és tiszta víz lett az egész zoknim is XD Mondom így mégsem kéne pestre menni, és mivel a buszon szerencsére kevesen voltak, jó paraszt módjára levettem a cipőmet és megszárítottam a talpam a fűtőn, mert jött belőle a meleg XDXDDD Inkább ez , mint egész nap 6 liter vízzel mászkálni a cipőmben. Aztán ugye tarjánba átszálltam a pesti buszra, ott már minden okés volt, megszáradtam.
Már nagyon vártam hogy odaérjek, és elsőnek Ayu ugrott a nyakamba egyből a bejáratnál. Után feltettem a karszalagot és bementem a többiekhez. Az emeleten ment a rajzverseny és megláttam Hetesit( 7) és Rékát is. Ők már javában firkálgatták a rajzot,nekem megint semmi értelmes nem jutott eszembe, hogy mit kéne rajzolni és Rékáról rajzoltam karikatúrát XD

Időközben végül odajött Ruru, akivel paráztunk még fészen, hogy majd nem ismerjük fel egymást de aztán sikerült XD Az érdekes hogy én is meg ő is homályos közös képet csinált, de mindegy, ez most ilyenre sikerült XD Egyébként megbeszéltünk egy későbbi talit az elefántoknál, amit sikeresen elfelejtettem XD Aztán összetalálkoztunk egyik terembe, ahol megbeszéltük ismét, hogy talizunk X órakor ugyanott, de majd csörgessem meg ha ott vagyok és megadta a számát. Sikeresen láttam meg később, hogy egy számot kihagyott úgyhogy nem tudtam megcsörgetni XDDD
Én már rohadtul untam ott ülni, mert semmi érdekeset nem rajzoltam ugye >.> De vége lett a rajzversenynek és mentünk kifelé. Szerencsére már jó idő volt. Időközben megmutogattuk egymásnak a FREE HUG táblákat amiket csináltunk XD Persze ottohn még jött egy olyan ötlet, hogy a hátára FREE BOOB GRABS-ot írunk fel és majd azt is mutatjuk XDDDD
Még a bejáratnál összefutottam Bé-vel, akivel eddig nem beszéltem csak odaköszöntünk egymásnak, de most ezt a hibát kijavítottuk X) Mivel nem találta a többieket velünk tartott és ő is kapott egy táblát xD Ja és időközben Ayuval is megbeszéltem minden fontos dolgot, sajnos csalódást okoztam neki >.< Na de épp hogy elkezdtünk sétálni a többiekkel, mikor is hívott Lejla hogy végre megjött és jöjjünk már ki elé az elefántokhoz :D Neki is megmutattuk a táblákat és jött a táblával pózolós fényképek XDDDD Na már ekkor elkezdődött az ökörködés XD
Ekkor kitaláltuk, hogy felkéne mászni az elefántokra. Ami nekem sikerült is, de erre meg szólt a biztonsági őr hogy húzzak le róla, mert nem lehet felmászni xDD Érdekes eddig mindig fellehetett, de hogy körbenéztem, tényleg senki sem volt egy elefánton sem xD
Kitaláltuk, hogy a táskákat meg a cuccokat, ne cipeljük már mindenhova, a nagyteremben lecuccoltunk egy kupacba. Ott találkoztam végre Asamival, már rajzolás közben is összefutottunk csak elhúzott XD Igazán eredeti cosplaye volt, babának öltözött be, pelenkával, cumival meg plüssmacival. Itt pont azt próbálom tőle elvenni XDDD
Időközben Réka és 7 elhúzott valamerre, úgyhogy én Lejlussal sétálgattam ide-oda. Megnéztünk minden árust, hogy mit is lehet venni, míg Lejla vett egy Final Fantasy figurát és egy Yaoi mangát, én pedig vettem egy cuki kis figurát az asztalomra dísznek, meg kurvadrágán egy kis üveg Sakét, de egyszerűen nem bírtam ott hagyni XDD Közben egy csomót hülyéskedtünk XD
Tökre örültem, hogy párszor hol engem- hol őt fényképezték külön, hol meg mind a kettőnket egyszerre mert azt hitték együtt öltöztünk be xD
Persze pihengettünk is, meg kajáltunk és végre újra összetalálkoztunk Rékáékkal. Aztán már úgy volt, hogy közösen menjünk mindenhova, ne szakadjunk el egymástól. Alig fotózkodtunk cosplayesekkel, csak 1-2ővel. Amin nagyon röhögtem, hogy egyik cp-s csajjal akart fotót csinálni 7 erre meg az ökör beáll mellé és a kezében a jegyet beteszi a csaj melltartójához, a lány meg kigúvadt szemmel lesett a barátnőjére hogy ez meg mi a fenét csinál XDDDD
Jómagam Dárth Véderrel akartam pózolni, majd megláttam egy kis cukiságot is aki nagyon bejött és vele is *.* xD

Persze 7-et és Rékát megint elvesztettük valahol és Lejlával maradtunk ketten :D Találkoztam Fannival is, összevissza sikítozott meg perverzségeket beszélt a véres ingjében, még a pofámat is megnyalta egyszer XD És nem mert odamenni fotózkodni másokhoz, szal én segítettem neki XD Ő még nem küldte el a közös képünket xd Ő elkezdett éhes lenni és elakartunk menni kaját venni. De minden egyes 5 méteres szakaszban ismerősökbe botlottam XD Ami eprsze nem baj, csak az 5 perc távot a kajáldához, megtettük fél óra alatt és mikor kiderül, hogy már elfogyott a hamburger végül az én zsömlécskémet adtam oda Lejlusnak :D Először Adriennel találkoztam, pontosabban ő jött oda hozzám, mert én felnem ismertem volna, úgy kivolt festve valami zombinak XD Ayrin is odajött aztán. Míg én Adriennel csináltam képet, Lejla mindenféleképpen egy Silent Hill-es figurával akart :DDD
Aztán odaértünk a kajáldához, és mint írtam nemvolt hamburger úgyhogy Lejla cukrott meg pockyt vett és visszamentünk a törzshelyünkhöz kajálni. Visszafele menet Kyokoval találkoztam végre, egész nap nem láttam, de csak összefutottunk xD

Ők is jöttek velünk, és visszafele menet megint belebotlottunk vééégre 7-ékbe, szóval felvettük a cuccokat és kimentünk a padokhoz kajálni. Itt Réka lelépett átöltözni, addig közben egy csomót ökörködtünk xd Emelgettük egymást, meg buborékot fújtunk és azzal szórakoztunk :D
7 kitalálta hogy én tuti nem tudom felemelni őt, hát kiderült hogy mégis xd Aztán ő is felemelt engem, majd pedig Lejlát emeltem fel aztán pedig Kyokot xDD Közben ilyen hülye szövegek jöttek hogy "a nő egy haszonállat" meg hogy "cidáztatja magát" XD Szóval elvoltunk XD Ezeken felvállalhatatlan fejem van, mert majdbetojtam a röhögéstől közben, de azért kirakom XDD
Réka végül visszaért, de sajna elkezdett esni az eső :( Beálltunk a terasz alá, ott meg ki lett találva hogy fonjuk be 7 haját két coffba XDDD Hát Lejla megcsinálta és végül sírtunk a röhögéstől, még videóra is felvettük XDD i'm sexy and i'm know it XDDDDD
A terasz alatt ismét összetalálkoztam Bével, kicsit dumáltunk és végül kerekedett egy közös fotó is X)
Mivel az eső nem lett jobb, meg már esteledett Rékának sajnos haza kellett mennie. Persze kikísértük őt egy darabig. Míg 7-ék előre húztak, mi Lejlussal lemaradtunk. Na ekkor is ment a sok hülye duma, ha Ő férfi lenne következő életében akkor minden férfit megerőszakolna, én meg ha nő lennék következőleg egész nap a csöcsömet fogdosnám XDDD Aztán eszembe jutott, hogy mekkora szarul járnánk ha következő életünkben Ő férfi, de impotens én meg nő, de mell nélküli full deszka XDDDD Rékától elbúcsúztunk, és visszamentünk hárman a conra, de sajna már sokan mentek el, meg kezdtek bezárni is, szal tök fölösleges volt visszamenni. Lejlustól is elköszöntünk, mert jöttek érte autóval.
Úgyhogy 7-el maradtam, közben felhívtam Szabolcsot, hogy akkor este aludhatok-e nála meg sörözhetünk-e, mondta hogy oké, majd tali a stadionoknál. Így is lett és amíg 7-el vártunk a váróban, odajött hozzánk egy csöves nő hogy adjunk neki aprót mert valakit felakar hívni. Aztán 7 adott neki, tőlem meg elkért egy zsömle maradékot. Na és 7 elkezdte kérdezgetni hogy kit akar felhívni? És az meg full komolyan mondta hogy a Szűzmáriát, mert beszélni akar vele XDDDD majd persze kiderült hogy ő valójában egy angyal, és elmondott minden féle krisztusi szöveget, aztán meg megáldott minket hogy segítettünk neki és eltakarodott XD Pont ekkor hívott Szabolcs, hogy vár ránk odakint. 7-től a metrón elköszöntünk, mi ketten meg elmentünk egy beülős helyre, aminek nem emlékszem a nevére talán Kong Cafe vagy mi XD Hát tele volt nyálgép discos köcsögökkel, szal nem nekem való hely volt XD Szabolcs bemutatott egy ismerősének, mert pont ott volt az is a haverjával. Szóval úgy 4-en dumálgattunk, sörözgettünk, megittunk vagy három sört, aztán éjfél körül Szabolcsal mentem haza az albérletükbe. Ott a nonstopba még vettünk két sört és elbeszélgettünk náluk, kicsit ittas is voltam. XD
Ledöglöttünk, másnap pedig mentem haza a busszal.
Hát összességében nagyon jól éreztem magam a conon. Egy programot sem néztem meg, szóval jegyet kb. fölösleges volt venni, de a társasággal már rég nevettem ennyit XD Ezért éri meg elmenni, nem másért. Itt pedig a cuki kis figu amit vettem, valamint a Sake amit még most sem ittam meg, de ami késik nem múlik.

2 megjegyzés: