2012. július 18., szerda

# 386. Mondocon jegy + Lejlától rajz *-*

Lejlát megkértem arra, hogy nem-e tudná nekem megvenni a Mondocon-ra a jegyet :) Nem akartam azért felutazni pestre, házhoz nem lehetett jegyet rendelni, itt nincs olyan jegyiroda ami nyomtatna, szal vagy helyben kellett volna megvennem ( és mire felérek tuti elfogy, a tavaszin is majdnem bukta volt a dolog), vagy pedig lefoglalom, de akkor utalgatni kell, meg kódot megjegyezni meg mittom én még, ezekhez nem értek annyira és akkor is csak helyszinen vehetted volna át. Na mindegy, volt olyan rendes és megvette nekem, majd elküldte postán, borítékba :) Persze csak a lakcímét akartam megtudni, hogy zaklassam és most sikerült is megtudnom hol lakik pontosan :) Nahjó nem XDDDDD Itt a jegy:
Aztán írta msnen, hogy küldött mellé egy meglepit is :) Na mondom mi az, hát egy gyönyörű rajz volt *-* Elkezdi hogy kb. 5 perc volt megrajzolni XDD Hát az szép, én tuti nem tudnék ilyet csinálni 5 perc alatt XD Na mindegy, nagyon teccett ullálá *-*
Mondocon készülj!XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése