2012. július 20., péntek

# 387. - Ebay rendelések, Mondoconra

Még Screw koncert napján lettek rendelve a következő cuccok, a legfontosabb az volt hogy a nyári conra megjöjjenek biztosra. Hát minden meg is jött.
Az lett eltervezve, hogy most nem cosplayelek, de mégiscsak be kéne öltözni valaminek úgymond, és végül az lett hogy host szerű ruhákat, ékszereket vettem.
Japánban vannak úgynevezett Host Clubok és a hostok munkája az, hogy a lányokkal töltsenek el egy délutánt/estét stb. és szórakoztassák őket. Ha egy host sikeres annál nagyobb a hírneve, annál többet keres és annál több lány fog járni hozzá. Persze vannak lány host klubbok is, de ezek sokkal ritkábbak. Általában zakóban, mindenféle ékszerekkel jelennek meg, persze sok a kivétel is. Na és kb. ennek fogok beöltözni xD Persze tudom hogy nem vagyok egy bishi XDDD De ahogy elnéztem a host oldalakat, tele van okádék kinézetű hostokkal is, amikhez képest én kurvajól nézek ki, szóval veszteni való nincs xD Főleg hogy az összes kép szarrá van retusálva, persze szerintem a hülye is rájön.
Itt egy hostos oldal, itt mindenki nézelődhet:
http://www.host2.jp/index.html
Én az elegánsabbra vettem a figurát. Persze nem csak conra fogom ezeket felvenni, ahoz túl drága volt az egész, ráment minden pénzem XD Csak az votl egyenlőre a cél.
Szóval vettem egy fehér inget. Amit szerintem mégsem fogok felvenni conra, mert melegem lesz benne zakóval együtt. Helyette fehér pólót veszek fel és így majd jobban láccanak a nyakláncok is. Meg mintha jobban is illene ez a zakóhoz xD Ilyen az ing:
A következő a zakó. Nem ilyen ünneplős, hanem az az elegánsabb party zakó XDD Sajnos ennek az ujja kicsi lett végül T_T Derékban nagyjából jó, vállban is, de az ujja rövid. Bár azt úgyis könyékig feltúrva szerettem volna hordani. Asszem ez kóreából jött. Íme:
Vannak a hostoknak a zakóin ékszerek is. Csak 6 féle közül lehetett választani, amik nagyjából értelmesek voltak. De ebből nekem is leszűkült kettőre a dolog ami teccett >.< Volt kereszténykereszt, meg kalóz halálfej, de ilyenek nem jönnek be. És végül ezt választottam. Majd a csöcsömhöz kitűzöm xD
Nyakláncot is akartam venni. Kettőt rendeltem, egy nagyon-nagyon teccett, a kék toll. És szerencsében élőben is szép. Sajnos amit eredetileg kinéztem, abból az egyiket nem engedte megvásárolni, úgyhogy utolsó pillanatban lett keresve egy másik. A másik nyaklánc is jól néz ki, csak picit nagyobb meg vastagabb, mint amire számítottam, ez pedig egy keresztféleség.

Két gyűrűt is vettem. Az egyik kékes, így illik a nyaklánchoz is picit. A második pedig feketés, kis kövekkel kidíszítve. Imádom mindkettőt, csak nem mindegy melyik ujjamra húzom fel, mert valamelyikről leesik...Pedig elvileg egyazon méret a kettő.

Hát ennyi lenne, plusz felveszem hozzá a fekete farmer gatyómat.
Már ideje volt átfesteni a hajamat is. Sötétbarna lett, messziről feketének néz ki xD És hagytam benne szőke tincseket. Ilyen hajfestékkel festettem be:
Legutoljára pedig kontaklencsét vettem. Nem volt nagy a választék mert itt vettem és nem külföldről rendeltem. A neve "Vampire" és elvielg pirosnak kéne lennie a szememnek tőle, de egyáltalán nem az. Inkább ilyen barnás/sötétpiros átmenet. Ráadásul sajnos nem takarja el teljesen a kék szememet, középen láccik. Messziről viszont nem lehet észrevenni és amolyan üveges tekintetem van tőle xDDD A képhez a való életben köze nincs, de elvileg ilyen:
Ennyi lenne, holnap pedig con! Már várom!XD Este tuti nem tudok elaludni majd, mint amikor az ovis izgul a másnapi kirándulás miatt XDDD
bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése