2012. július 3., kedd

# 383. Yuri manga befejezve

Kénytelen voltam kitölteni az időmet valamivel, hogy ne figyeljek a rossz dologra ami mostanában történik velem. Így két nappal ezelőtt, azaz júl.1-én befejeztem a Yuri manga képregényem.
Már jó ideje elkezdtem rajzolni, igazából csak hülyeségből kezdtem el, mert egyik haverral ezzel kezdtünk poénkodni, hogy csinálni kéne, de aztán komolyan be is fejeztem. Nem tudom pontosan mikor kezdtem el rajzolni, de ha jól emlékszem év eleje környékén volt január közepétől körülbelül.
Végül 17 oldal lett a teljes manga, nagyjából ennyire is akartam csinálni, maximum pedig 25-re.
Örülök, így most elkészült a második mangám. Az elsőről még annó beszámoltam a blogban.
Közszemlére nem szeretném tenni a teljes képregényt, de pár oldalt bemutatok, de nem fogok cenzúrázni, mert nem pisisek nézik a blogomat. Ugye ez szexuális tartalmú, leszbikus manga, és pedig félek, hogy valaki ellopja a rajzokat és magáénak mondja. Ez nem beképzeltség, igenis vannak ilyen emberek. Msárészt azért sem teszem ki minden oldalt, mert egyszer kiszeretném adni a többi mangámmal együtt majd egy kötetben! :D Egyik álom..
Sajnos scannerem még mindig nincs, úgyhogy maradnak a rossz minőségű fotók.
A történet röviden ennyi:
Van két barátnő a kollégiumba. Az egyiknek tanulnia kell a vizsgáira, de a másik bulizni akar és inni. Utóbbi addig erőlteti a dolgot, hogy vele foglalkozzanak, míg végül rámászik a barátnőjére és.. :D A végére tettem egy poént vagyis szerintem az XD egy csattanót. Körülbelül ennyi a lényeg. Ezek nem sorrendben vannak, csak pár oldal, hogy mégis hogy néz ki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése