2012. július 10., kedd

# 384. Új CD és könyv szerzemények :D

Végre én is nyertem valamit!: D http://shattered-tranquility.net/ nevű jrockos oldalon volt nyereményjáték. Be kellett kommentálni bizonyos bejegyzések alá és akkor kaptál az email címedre egy X jegyű számsor kódot. Majd határidő után kisorsoltak három nyertest és leírták melyik az a három kód ami nyert :D Szerencsére én a harmadik voltam xD És lehetett választani nyeremények közül hogy cd-k,dvd-k,shoxx újság, fylerek, photosettek stb. Én a Royz CD-t választottam :D Mert nagyon szeretem azt az együttest :D Elkérték az adataimat emailbe és kb. 2 hét alatt meg is jött :D Egy CD-n van két számuk, mert ez csak egy single, míg a DVD-n rajta van a Noah PV klip és a Making Of.
Aztán vaterán találtam három olcsó könyvet az egyik kedvenc íróimtól, 3400 ft-ért vettem meg a 3-om darab kb 500 oldalas vaskos könyveket :D Márk pedig pont pesten volt és megvetettem vele, hogy hozza haza nekem xd
Ja és megvettem a kedvenc újságok két új számát a Hihetetlen magazint :D Ezek a témák érdekelnek a japán dolgok mellett :D A simába most sok érdekes dolog van, most pedig van egy extra 144 oldalas szám is, ami csak magyar esetekkel foglalkozik :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése