2012. január 31., kedd

# 357. Nippon Shoxx 31 és másnap :D

Gondolkoztam, hogy elmenjek-e most NS-re, mert kell a lóvé a j-rock koncertekre meg animeconra is, de végül elmentem. Nikyvel beszéltem meg egy találkozót a WestEndnél, de írt sms-t hogy késni fog -.- xD Közben odajött hozzám Fanny, de nem ismertem fel, mert eddig csak neten beszéltünk. Ő lelépett, Niky jött nemsokkal utána és mentünk a kocsmába :D A többiek Dalmáék és Álmosék már ott voltak, most nem sorolok fel mindenkit >.< na ott ment egy kis piálás majd mentünk a buliba. Most nem Kék, hanem a Vörös lyukban volt, én a Kéket jobban szeretem valamiért, nemtom miért xD Na hát odabent megint sok ismerősbe botlottam, meghívtak sörre is, zenékből is adtak jókat amiket szeretek, ismét megtalált Fanny és elvoltunk :DD Volt valami sztriptíztáncos is az elején és ott vonaglott mindenki előtt, nem tudom hogy maradhatott ott, de szakadtam rajta XDDD Összességében jó buli volt.
Hajnalban lett vége nem is tudom hány órakor, mindenki lelépett én viszont maradni akartam még Pesten két ok miatt is. Az egyik, hogy vettem három japán animés újságot vaterán és át kellett vennem őket reggel a Stadionoknál. Na de mondom mi a francot csináljak addig, meg kurva hideg is van, hát beültem a Mekibe :D Vettem egy adag sültkrumplit, de olyan álmos voltam, hogy elaludtam az asztalnál XDD Az egyik pali költött fel úgy 15 perc után, hogy "Jól vagy?" XD Mondom igen XD Sztem tuti azt hitte, hogy hulla részeg vagyok XD na de elmentem a Stadionokhoz, írt a csajszi is , hogy itt van már..Sose láttam élőbe, egy csajt látok a megbeszélt helyen, na de mondom biztonság kedvéért megcsörgetem, hogy tényleg ő az egyáltalán...csörgetem és látom, hogy a csaj pont veszi elő a mobilját a zsebéből és ránéz..áh mondom ezaz XD odamegyek, köszönök és visszaköszön és les rám XD "mondom te vagy az Dóri?" elkezdi hogy "nem " XDDDDD hát mondom ekkora fail-t nemhiszem el XD de mégis mennyi az esélye annak, hogy valaki pont akkor veszi elő a mobilt és nézi, mikor én kezdek el csörgetni egyet?XD Áh, na mindegy és kiderült, hogy még a metrólejárónál volt vagy 15 méterre azt akit valójában kerestem XD :D Az újságok faszák, jó vastagok 150-200 oldalasak, meg jól néznek ki. Olcsó volt, 3-at vettem 1-nek az áráért ( mármint con árhoz képest)...
Na utána felhívtam Nórit, hogy akkor találkozunk-e, mert a héten ezt beszéltük, hogy össze kéne futni pesten..Mondta hogy oké, és majd jön vonattal. Addig visszamentem a westendbe,mert még volt vagy 2-3 óra hossz addig. Elnézegettem az újságokat, meg bejártam a helyet, már leszakadt a lábam, ja és tróger módjára bementem az egyik üzletbe, nem vettem hajlakkot csak fújtam belőle egy kicsit és visszaraktam a helyére xDD Aztán csak letelt az idő lassan xd jajj ezer éve nem láttam úgy örültem neki *_* Igaz hogy hulla fáradt voltam, hulla álmos beesett szemekkel,de a sör nem maradhat el!xD
Beültünk egy sörözőbe, megittunk egy sört és jól eldumáltunk mindenféléről :D Aztán visszamentünk a WestEndbe ott leültünk az egyik helyre és még ott dumáltunk kicsit. Aztán hívták telón, mert mennie kellett valahova :( Jól esett összefutni vele, remélem a legközelebbire nem kell sokáig várni >.<
Ezután léptem hazafelé....már annyira álmos voltam, hogy hihetetlen :DD Péntek reggel óta nem aludtam, akkor is csak 3-4 óra hosszát és már szombat estefelé van xD Amint hazaértem kis gépezés után (hátigen az nem maradhat elXD) le is feküdtem aludni.
Sok dolog történt ebbe a két napba, úgyhogy nem unatkoztam! Egyenlőre ennyi lenne,szóval bai-bai~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése