2012. január 12., csütörtök

# 354. Ajándék Gabitól :D CD és fylerek

Karácsonyra küldött nekem Gabi/Pixie japánból ajándékot :D Én nem kaptam meg csak szilveszterkor, mert Álmosékhoz érkezett meg. Alig vártam, hogy a kezembe tarthassam XD Kibaszottul örültem neki, akármi is legyen benne :D Hát azt őszintén szólva sejtettem, hogy tesz bele valamilyen fylert, mert asszem azok ingyenesek (?), na de hogy CD-t is küld .. :DD
Tudja hogy az egyik kedvenc oshare kei bandám az ALiBi, úgyhogy olyan cd-t is küldött :D Az egyik régebb single-t a Blue Berry Train-t :D Csak egy szám van rajta, de az egyik kedvencem, ezek után meg végképp az is marad :P

Küldött még v(neu)-s 4oldalas "újságot", itt különféle cuccok vannak bemutatva. Gondolom ez reklám a bandának is meg persze a DeviL 'n Bass márkának is. Hát egy pár cuccot elfogadnék belőle az tuti :)

Küldött két fylert is :D Ezek ilyen plakátok/ szórólapok lenének amin a banda hirdeti a koncertek dátumait meg az új kiadványait. DIAURA-al és 2nd Dyz-el bővült a gyűjtemény :D

Valamint küldött még egy bazi nagy THE KIDDIE posztert :D Nem ez a kedvenc kinézet tőlük, szerintem volt már jobb is, de van a hátoldalán pár vicces kép :D Kitenni nem fogom sehova, mert nem olyan a szobám hogy posztereket rakjak ki XD Mindent szépen az asztalomon tartom a többi cucchoz tettem hozzá, amiket már pár bejegyzéssel előtt megmutattam :D

Gabikám köszönöm szépeeeen~ :D majd egyszer meghálálom :D Ezt meg nemtudom Te vagy Momo csinálta-e, de ezt is megőriztem természetesen :D
Ennyi lett volna most, úgyhogy Bye-bye!!!~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése