2012. január 16., hétfő

# 355. Új év - Új rajzok :D

2011-et bezáróan megtelt a rajzmappám :D Pedig nem vékony és vagy 400 db rajz van benne körülbelül. Na mondom nem is baj 2012-es évet legalább új mappával fogom kezdeni :D Még szilveszter előtt rajzoltam két angyalt a Sora no Otoshimono-ból és ezzel be is telt a mappa.
A napokban vettem új mappát és hát sokáig gondolkoztam mit rajzoljak bele elsőnek, de aztán végül eldöntöttem, hogy egy faszit rajzolok le, akinek a neve Ashtar Sheran xD Fotó nincs róla, csak grafikus ábrázolás mindenhol az interneten, de elvileg létező személy xDD Hát az arca nem nagyon hasonlít, de úgy magába a rajz szerintem jó lett, a háttérrel mit össze szenvedtem,mert ritkán rajzolok hátteret a rajzaimnak xD A feje fölött még elsuhan egy csészealj is xD
Ezt követte egy hentai rajz, amit érthető okok miatt nem publikálok itt :P XD De néha rámtör a kényszer, hogy ilyet is rajzoljak xD
És végül tegnapelőtt kezdtem el rajzolni egy lánykát és az mellett döntöttem, hogy már úgyis régen rajzoltam fekete-fehér rajzot - tehát hogy csak grafittal színezem ki - akkor ez most ilyen lesz.
Ezek tehát a legújabb rajzok, közben nagyon lassan készül a rajzfilm is Gergővel, majd talán a következő bejegyzésben arról írok :3
Be kellene már szereznem (azaz vennem) egy scannert is minden rajzot feltudnék értelmesen tenni, nem pedig fotózgatnom kéne. De mindig másra költöm a pénzt eeeh >.<
Egyenlőre ennyi, szóval bye-ybe!~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése