2011. november 3., csütörtök

# 342. Nippon Shoxx vs. Night Of Terror - Halloween Special

Vasárnapra esett most a buli, de szerencsére rátudtam venni Verbóit hogy velem jöjjön :DD Stadionoknál találkoztunk, mert neki is oda ért be a busz. Ezután találkoztunk Gabival a Westendnél. Mentünk hozzá, de mivel ő F-1-et nézett nem tudtunk nyugton maradni a seggünkön és Verbóival elmentünk a legközelebbi TESCO-ba :D Az a kosár XDD Verbói: " ördögi szerkezet"XDD Na de ami a lényeg hogy vettünk 7%-os sört meg egy üveg bort. Visszamentünk Gabihoz és megiszogattuk hárman. Ja és később Yoru hozott még piát :P Vége lett a f-1-nek és elkezdtünk készülődeni, szokás szerint Gabi megcsinálta a hajam, aztán a sajátját és indultunk is ~ Eközben Viktor akivel már ezer éve találkoztam mondta hogy jön a bulira majd Ő is. A sok telefonálgatás után végül a buli helyszínén a Vörös Lyuknál találkoztunk xD A csapatunk kocsmázni akart, de a kocsma bezárt... Én,Verbói és Viktor elmentünk a legközelebbi non-stopba.. " 23 óra után nem adnak ki alkoholt".. na bazdmeg. Elmentünk keresgélni másik helyet és sikerült is találni, vettünk sört. Szépen eliszogattuk és zúztunk be a buliba :D Egyből sok ismerős volt meg minden X) Jah igen! Aya és Niky rajzolt nekem képet szülinapomra :P Köszönöm szépen :p Sajna Ayának ez volt az utolsó buli, mert vissza megy Hollandiába. És még Gabinak is, mert ő meg japánba megy :( Összetalálkoztam Nekoval meg tesójával is :D Kiyoval elvoltam, Miyuuék megharaptak, Gabival ellenkeztem, Dalmát kikészítettem XD meg mittomén még xD Volt hogy egyszer elaludtam a pia miatt a díványon xD Flori elvileg ott bökdösött, de nem ébredtem fel xD Neki nagyon teccett az arcfestéke, de elfelejtettem most vele képet csinálni :( Hát a buliról sokat nem lehet írni, én rohadt jól éreztem magam, jó volt a társaság is :D Erről majd beszélnek a képek a bejegyzés végén X) Vége lett úgy 5 óra körül asszem legalábbis, elköszöntünk mindenkitől. Gabinak megígértem, hogy még lemegyek hozzá mielőtt elutazna Japánba. Verbóival rohadtul éhesek voltunk és bementünk a Mekibe. Kérek egy nagy adag sültkrumplit és a pultos meg kérdi Verbóitól hogy ő mit kér. Erre elkezdi " adj nekem is egy ilyen szart" XDDDDDDDD sírok gecc, ezen röhögtünk fél órát XD na de inkább még éhesebbek lettünk, visszamentünk a Stadionokhoz és beültünk ott az egyik helyre. Vettünk sonkás pizzát és degeszre ettük magunkat xD Elüldögéltünk és végül a 9:40-essel mentem haza :D A buszon el is aludtam, már hulla fáradt voltam xD Összességében ROHADT JÓ BULI VOLT! Az egyik legjobb nekem legalábbis :DDD Jöjjenek a képek és bye-bye!!!~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése