2011. november 21., hétfő

# 345. Új könyvek és rajz :D

Korábban rendeltem a vateráról Erich von Daniken könyveket, akkor 10 darabot vettem :D Még ezeket sem olvastam ki, csak a felét, de nem bírtam ki megint újakat vettem :D Az ajánlat kihagyhatatlan volt: 43 darab könyv 2 ezer ft-ért :D Simán megéri ha régiek ha nem. Meg is vettem őket, sajna a posta plusz majdnem ugyanennyibe került egy bazi nagy dobozba jött, de még így is megérte. Egy ideig most már tuti nem veszek könyveket, ez elég lesz egy pár hétre XDDD
Én mindig az ilyen paranormális, természetfeletti, megmagyarázhatatlan és hasonló dolgokról szoktam olvasni, szal kb. az összes ilyen témájú.
Egyet már ki is olvastam belőle és abból jutott eszembe Vlad Tepes, alias Drakula. Úgyhogy rajzoltam is róla egy képet.Két A4-es lapot raktam össze és a kedvenc volt szokását rajzoltam le.. szerintem jó lett, de hogy hány órát babráltam vele áá leszakadta a kezem közbe xD Másik egérgombal klikk rá és kiadja nagyban:
Most meg Gabival webcamoztam, mondta hogy tök fasza japánba, mutatta mennyi újságot meg CD-t vett.Voltak harajukuban, csomó visual kei boltban stb. Szóval tök jól érzi magát...áh csak egyszer jutnék ki én is... ott sírnám el magam :DDD
Nah egyenlőre most ennyi, bai-bai ~!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése