2011. november 10., csütörtök

# 343. Juliette CD és fylerek :D

Pár hónappal ezelőtt észrevettem, hogy az egyik japán oldalon lehet rendelni Juliette CD-t. Azaz a legritkább kiadásukat, a SCANTY CANDY PARTY!-t, amit csak élő koncerteken lehetett megvásárolni és alig 230~ db van belőle asszem. Hát ugye sejthető hogy nem tudtam japánba koncertre menni.. :'D Mivel már ezer éve várok rá, hogy valaki feltöltse netre - mert csak ez az egy CD hiányzott a diszkográfiájukból és az egyik kedvenc bandám - de senki sem tette meg, eldöntöttem, hogy megveszem valahogyan. Eszembe jutott hogy Claudia, az egyik ismerősöm pont kint van japánban tanulni ^^ Írtam neki egy levelet, hogy nem-e rendelné meg valahogy és én átutalom neki az árát. Szerencsére segített :D Megrendelte magához a CD-t és mivel a postaköltség drága lett volna, hogy egyből elküldje nekem, abban maradtunk, hogyha hazajön akkor majd elküldi postán ^^ Szerencsére a számot ami rajta van berippelte a gépre, így legalább azt eltudta küldeni hogy hallgassam addig is :D Egyébként ajándékba küldtek még hozzá más együttesek fylereit( azaz szórólapjait/posztereit) amin az aktuális cd megjelenéseik vagy koncertjeik voltak :D Ezek is jól néznek ki :D A napokban jött haza Claudia és el is küldte postán a cuccokat, ma érkezett meg :D Úúúgyhogy itt van fénykép róla, és rohadtul örülök neki, hogy végre megvan ez is :D Köszönöm szépen ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése