2011. október 30., vasárnap

# 341. Péntek Barbiékkal VÉGRE :D

Végül összejött megint a csapat XD Este Andika,Szabolcs,Barbi meg Én bementünk a Svejkbe sörözni meg iszogatni. Már ezer éve nem ültünk így be :D Barbi vett nekem pezsgőt még szülinapom miatt, úgyhogy tudom hogy olvasod szal KÖSSZ MEGIIIINT XD :D
Szabolcs hazament a fél9el, mi meg szépen megittuk kint a pezsgőt. Hát na mi legyen mert kevés volt a lóvé XD és végül az lett, hogy visszamentünk a svjekbe. Na hát kivel találkoztam össze,hát Katonával és Torjákkal XDD Jólvan, együtt is maradtunk és úgy 5en voltunk egész este :D Katona amien mákos nyert fütyülős poharat meg mobiltokot (amit szerencsésen be is szereztem tőle :d xdxd), meg rendes volt ő is meghívott egy csomó mindenre XD nah ekkor kezdtek el készülni a képet egymás csókolgatása ölelgetése meg ami ilyenkor a részegeknél lenni szokott XDDD aztán átmentünk a Deja vube. Vagyis csak Katona ment be,mert mi már nem tudtunk belépőt fizetni és kint voltunk az udvaron XDD na mindegy ott voltunk egy darabig, és innentől kezdve nekem teljesen homályba vész az este XD a lényeg hogy később jöttek értünk autóval és Barbiéknál aludtunk :D reggel kelek fel azt se tudom mivan XDD Andikával meg a buszmegbe vmi kis szaros kutyán szakadtunk ahogy remeg xdxd szóóval ütős kis este volt, nem is értem haza csak délben xD nah most jöjjenek a képek,igen kicsit szőrös a pofám rajta de most nem érdekel XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése