2011. október 7., péntek

# 336. Taron a Kőrösi CS.Sándor sztúpai emlékparkban :D

Rokonoméknál voltunk szombaton és mikor mentünk hazafelé Taron, az egyik út mellett van egy nagy domb és rajta egy buddhista emlékpark. Még sosem jártunk ott, pedig sokszor elmentünk mellette már, de most kivételt tettünk. Hát alig voltak ott szerencsére és rohadtul csendes volt a hely :D Elől van egy egy ilyen kis teázó helység, ahol lehet venni mindenféle könyvet, teát, medálokat, tárgyakat stb. Utána a dombon kilehet menni egyik irányban egy úgynevezett sztúpához, a másik irányba meg volt egy nagy templom, de oda nem lehetett kimenni, mert le volt zárva. Szóval kimentünk a sztúpa felé, ott volt vagy 3 épület amikben képek voltak, történetek, fotók, festmények, szobrok stb. szal mindenféle dolog kitéve a falra. Ezeket mind megnézegettük, meg beleírtam a nevem és a dátumot az ott lévő emlékkönyvbe xd
Aztán a teaházban vettem egy egyiptomi medált. Nem nagyon hiszek az ilyenekben, hogy szerencsét hoz stb., egyszerűen csak megteccett, meg szeretem egyiptomot és amúgy sem hordtam semmit a nyakamban.
Mindent megnéztünk aztán mentünk hazafelé... kellemes kis hely volt.
Itt a honlapja ha valakit érdekel, de csináltam én is fotókat:
http://korosi-emlekpark.hu/hun/index.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése