2011. október 27., csütörtök

# 340. Szülinapi ajándékok :D

Október 22.-én volt a szülinapom, de előtte pénteken Norbival és Bálinttal elmentünk a Sanciba sörözni :DD Hát jó kis este volt, egy csomót baromkodtunk meg jól be is piáltunk XDD
Mondta anya, hogy vehetek könyvet, de könyvesbolt helyett a vateráról rendeltem 10 darabot 1-nek az áráért :D Persze a kedvenc írómtól, Danikentől :D Még nem jöttek meg, de már várom hogy olvassam őket.

Nah de kaptam még lóvét pár édességet, meg elmentünk vásárolni. Vettem egy új kabátot a télre, nagyon hasonlít a szövetkabáthoz anyagra is meg kinézetre. Nekem rohadtul teccik. Aztán még pulcsit akartunk, de olyan fosok voltak hogy az elmaradt és helyette egy inget vettem, szürkés fehér kockásat. Szerintem így ezekbe megyek majd NSre vasárnap :D

Na de mondom NSre bekéne újítani haj terén is úgyhogy vettem festéket :D Eredetileg vöröset akartam, vagyis valami rikítós extrém pirosat, de olyan nem volt csak nagyon szar színekben..úgyhogy barnát vettem. Hát a valóságban kicsit másabb barna lett, a kép nem adja vissza a dolgot XDD Meg hagytam benne 1-2 szőke tincset, egyet oldalt, meg hátul is csak a képen nem láccik pont.
Már csak a hétvégi bulit várom, kitombolom magam, meg találkozom újra a többiekkel is :D
Nah bye bye~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése