2011. október 19., szerda

# 339. Második manga vagy képregény ha úgy teccik

Nem is olyan rég írtam, hogy befejeztem az első képregényemet ami 53 oldalas lett. Ezután terveztem, hogy milyen legyen a következő. Pár minta oldalt csináltam egy iskolás-"horroros" cucchoz, de azt félretettem, mert eszembe jutott egy sci-fi story.
Mivel mindenhol ezt a 2012-es világvége marhaságot lehet olvasni, gondoltam ebből merítek ötletet és eszembe is jutott egy történet. lesz benne harc, invázió, bibiliai jóslatok szal egy jó kis fantasy/sci-fi képregény lesz majd :DDD Sajnos az a rohadt filctoll amit használok megint kicseszett velem és épp most kezdenek kifogyni -.-
Csináltam három oldalt vázlatosan, hogy addig is haladjak...
... és egyet el is kezdtem kidolgozni. Én úgy szoktam hogy elképzelem a képkockákat meg a szöveget, ezt felvázolom. Ha kész elkezdem kierősíteni a filccel....
... ha ez is megvan, kiradírozom a ceruzával felvázolt vázlatot, hogy jó tiszta legyen a lap, majd a filccel való kihúzás után kiszínezem a képeket. Nos ezt még lehet alakítom, mert talán kicsit sok a fehér rész benne. Lehet a szék sötét színű lesz inkább és úgy részletesebbnek is tűnik majd a rajz.
Ezután erősítem ki a szövegbuborékban a szövegeket. Ezt még nem tettem meg :D Vennem kell új filceket mert a mostaniak mindjárt kifogynak, pedig haladni kéne ezzel is, meg a rajzfilmmel is amit Gergővel csinálok. Megjegyzem Ő már összedobott belőle nagyjából másfél percet és csodálatos *-* Majd egyszer azt is megmutatom :P
Addig is bye bye~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése