2011. október 4., kedd

# 335. Egy hétvége Fannival nálunk

Végre,erre vártam már két hete :D Pénteken lejött Fanni hozzánk és nem is ment haza csak vasárnap :D Már rég éreztem magam ilyen jól ezalatt a három nap alatt :D
Először is ugye bementem elé a városba Márkkal, a Svjekben iszogattunk meg beszéltünk minden hülyeséget, meg átvertük Fannit pár marhasággal, utána már akármit mondtam neki nem hitte el,mert azt hitte megint átverjük XDD Aztán megjött Mina Márkhoz, mi Fannival hazamentünk a fél9es busszal, ők maradtak bent...
Nálunk megnézte az összes rajzomat a mappába, meg kajálgattunk. Picúr megbolondult tőle és ugatta meg morgott rá, mert neki ugye még ismeretlen Fanni :D A hülye hol megugatta, hol meg együtt jáccottak , szal nem értem.. xD Másnap sétálgattunk mindenfelé a faluban. Voltunk az óvodánál, a jáccótéren hintáztunk meg üldögéltünk, a templomnál is, szal tettünk egy jó nagy kört. Jah és ikercoffokba megcsinálta a haját Fanni,amit imádok *q* xD Am kiakartunk menni Márkékkal is este valamerre, de pont elkerültük egymást,én is írtam neki meg ő is nekem,csak pont máshol..Délután még szunyókáltunk, majd együtt fürödtünk :P Aztán megnéztük este a Barátság extrákkal filmet, jó volt :D Am Mama adott nekünk Sherry-t, ami Fanni kedvence, szal abból is kortyolgattunk párat x3 Na szal elvoltunk úgy hajnalig, sajna másnap reggel meg már mennie kellett Fanninak haza, és elkísértem a 11-es buszhoz. Tök fura volt,mikor hazaértem, nagy síri csönd meg minden mondom wáá nemár >.< na szal a lényeg, hogy perfekt volt ez a 3-om nap :D *-*
Jah és imádtam Fanni alvós fölsőjét amire az volt írva hogy " értem mit mondasz csak leszarom" XDD


1 megjegyzés: