2011. szeptember 5., hétfő

# 330. Nippon Shoxx 28



Utolsó NS bulin még júniusban voltam, szóval nagyon vártam ezt a napot :D Szombaton felmentem pestre,a West Endnél találkoztunk Gabival és mentünk hozzá elkészülni. Ott volt már Kriszti,Kiyo,Álmos és Ita is. Sajnos a fürdőszobát befoglalták és Gabival nem tudtunk odajutni xd Gabi bekapcsolta a camot Momonak és előtte csinálta meg a hajamat xD
Szerintem most jól beállította, direkt vágtam a tetejéből, hogy jobban megálljon x3 A többiek hamarabb elmentek, mi még készültünk Gabival és később utánuk mentünk.
A West Endnél még csatlakozott Fanni is, még én hívtam el és nem ismert csak engem a társaságból, szal élete első NS bulija x3 A többiek már ott voltak a Kék Lyuktól nem messze lévő kocsmába, de már ott volt Dalma, Niky és Aya is :D Sajna hamar bezárt a hely,de egy kicsit eliszogattunk ott, Aya mutatott rajzokat, majd mentünk át a Lyukba. Lecuccoltam a szokásos helyen és elkezdtem nézelődni milyen ismerőssel akadok össze :D Szerencsére jó sokkal sikerült: Florinával, Miyuékkal, Lejláékkal és még Nekoval is találkoztam egy pár percre, ezer éve nem láttam :D
Am rohadtul meleg volt odabent, szal szokás szerint ki-be szaladgáltunk. Volt hogy kiültünk oda a hely elé egy kröben és úgy dumálgattunk :D Jobban most Fannival foglalkoztam ha már elhívtam :P A kanapén üldögéltünk meg vettük a piát és jól eldumáltunk :DD Nagyon jóó volt vele :P A buli eléggé sokáig tartott, valahol 4-5 között lett vége ha jól emlékszem.Ezután Fannit és Dalmát visszakisértük a Nyugatihoz, mert mindkettőjüknek onnan indult haza a vonat, majd lecgó Gabihoz. Én az ő ágyában aludtam,és hulla K.O. fáradt voltam szal amint ledőltem egyből el is aludtam :D Kelek fel 11 óra körül, látom ebben a szobában senki sehol, benyitottam a másikba hát ott döglött mindenki mindenfelé :D Senkit nem ébresztettem fel, kiraktam Gabi laptopjára egy chibis rajzot egy "bye" felirattal és zúztam el a buszomhoz xd Délután 3 körül értem haza...
Összességében nagyooooooooooon jó buli volt. Rég volt már ennyire jó egy NS buli nekem :D Sok mindenkivel találkoztam akit már rég láttam, iszogattunk, hülyültünk és Fannival nagyon jól éreztem magam :D NS 28 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése