2011. szeptember 28., szerda

# 334. Rajzok,rajzfilm,hihetetlen újság és 20 ezer látogató :)

Sok kis apróság, de annál fontosabb dolog fog most jönni ebbe az egy posztba :D
Nos először is haladunk a rajzfilmünkkel Greggel,de nagyooon lassan. Erre az őszi animeconra már úgysem lesz kész sajna. Íme a két főszereplőről újabb jelenet kép, de még ez sem végleges, a színek és fények még változni fognak :)
Az oldalak amik fontosak és ehez tartoznak:
http://animework.web4.hu/
http://www.facebook.com/pages/Animew%C3%B6rk/216159785092702?ref=ts

Egyébként rajzoltam Fanninak egy jó kis képet :P teccett neki x3 Különösebben mást nemnagyon rajzoltam mostanában, szal ez volt a következő az ecchis rajzok után :D (A) Na de esküszöm a következőben már nem lesz semmilyen felnőttes tartalom XD
Igaz ez inkább a másik blogomhoz tartozik, de itt is megemlítem.Van egy újság a Hihetetlen magazin. Ide írt egy cikket az egyik ismerősöm, amiben megemlít engem is a végén :D Szerintem eléggé nagy felbontásban fényképeztem le, szal ha ránagyítasz ellehet olvasni az egészet :) A végén hátulról az 5.-ik sorban vagyok megemlítve :P Csak az olvassa aki nyitott az új dolgokra.. bár a cím jó szar lett,én biztos nem ezt adtam volna neki. Egyébként én is írtam már cikket a főszerkesztőnek, várom a válaszát és remélem felvesznek külsős munkatársnak a laphoz. Örülnék neki!
És a végére annyi, hogy végre 20 ezerszer kattintottatok ide a blogomra :D köszönöm szépen :D örülök neki :D bye-bye~~!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése