2011. szeptember 12., hétfő

# 331. Kecskeméten és Fannival :D

Faterom mondta, hogy Kecskemétre mennek dolgozni és én még beférek hozzájuk az autóba. Megbeszéltem Fannival hogy ha végez suliba utána találkozunk. A bökkenő csak az volt, hogy már reggel 7 órakor Kecskeméten voltunk XD Az Auchannál szálltam ki, még fateromék is bementek kaját venni majd elmentek. Na de mégis mi a ló*** csináljak én délután 2.-ig,mert akkora jön majd Fanni :D Elkezdtem sétálgatni és ilyen iskolához érkeztem el, ahová kora reggelről ment ugye a sok tanuló. Körülötte meg régi elhagyatott épületek: panelházak, egy koncertező hely és egy iskola.Na mondom bemegyek nagyjából az összesbe, mert bírom az ilyen helyeket :D nagyoooon fílinges volt :D valahol régi kommunista falfirkák voltak, ott hagyott bútorok és ruhák, leszaggatott tapéták és poszterek, felborított szekrények stb. hát mintha vissza mentem volna az időbe, főleg hogy amikor kijöttem gyerekek mentek el előttem és oroszul beszéltek, én meg lesek hogy mi a ... XDDD


Na mikor ezt meguntam leültem egy kis jáccó térre kajálni meg olvastam a könyvből amit elvittem magammal. Persze azt is meguntam egy idő után, fogtam magam és visszasétáltam az Auchanhoz. Bementem vettem kaját, meg hogy teljen az idő jóó sokáig ott voltam, kalapokat próbáltam fel meg ujságot olvastam stb. XD Még volt pár órám kettőig, az út túloldalán volt egy kis kocsma, oda beültem és vettem magamnak egy sört. A bárpultnál üldögéltem, hallgattam mit beszélnek az ott lévők meg a tv-t bambultam. Aztán hívtak hogy hol vagyok, mit csinálok és ahogy félrementem hogy halljak is valamit, hát megláttam hogy ott van a sarokban egy számítógép és lehet netezni XD Na mondom ezazzz így már gyorsabban telik az idő majd, egyből fészbukra fel, ekkor már a spongyabob ment a tv-ben húú legjobb kocsmazene XDD A fészen Barbarella boldogított hogy ne unatkozzak, meg írogattam a saját hülyeségeimet. Vettem még egy sört, ekkor meg már egy öreg pali kezdett el nekem beszélni a dolgait, de a felét nem értettem xD Szerencsére időő van~ végre két óra, elmentem a buszmegbe és kis várakozás után végre megjött Fanni :DD Sétálás után végre megérkeztünk hozzájuk,azok a köcsög bicikliseket mindig kerülgetni kellett XD Az anyukája még nem volt otthon, megmutatta a szobáját meg a két kis kutyáját :D Aztán öntött nekem Be happy ribizli likőrt, nagyon fincsi volt :PPP Aztán a kis házában voltunk, tök jó rajzai vannak meg cuccai, nézelődtem jobbra-balra :D Ott elvoltunk a kanapén, aztán kis idő után hazaérkezett az anyukája xD Na akkor vele beszéltünk egy kicsit, majd békén hagyott minket, és egymással voltunk el :PPP Sajnos az idő gyorsan eltelt és faterom telefonált, hogy zúzni kell haza mert végeztek xD Hát sajna ennyi volt, na de várom már a hétvégét, akkor majd két napot együtt tölthetünk :PP :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése