2011. augusztus 29., hétfő

# 329. Dinókiállítás és bicózás :D

A hétvégén volt dinókiállítás itt a tesco mellett. Márkkal kitaláltuk, hogy elmegyünk rá :D
Még a buszon azt beszéltük hogy áá csak nem olyan drága, max 1500 ft-ot adunk érte. Szegények vagyunk XDXD Nah odaérünk,én már nagy izgatottan mentem mint egy 6 éves, erre látjuk, hogy a belépő 2 ezer ft. Na mondom a k******** XDD Kint volt egy t-rex, azzal lefényképeztettem magam :D
Aztán ráakartam venni Márkot, hogy jajj gyerünk már be ha már itt vagyunk, most mit számít az a plussz 500 Ft. *dinókiállítás bejáratánál 2000 FT belépő* Én: na gyerünk már be Márk: nem! Én: de menjünk már beee~ Márk: nem,megmondtam 1500at adok érte max Én: de gyerünk máááár~ Márk:nem,annyi pénzből már kurvázhacc is Én: kurva minden sarkon van,de dinó meg niincs~
XDDD
De csak nem tudtam rávenni, szal ennyi volt a dinókiállítás, nem mentünk be XD

Szabolccsal meg tegnap elmentem biciklizni Mátranovákra. Útközben megálltunk egy tónál. Ott voltunk egy darabig dumáltunk, meg néztük ahogy horgásznak.
A tó másik oldalán volt egy temető. Szabolcs megszólal: A hulláknak legalább szép a kilátás. XDDDD
Am rohadt meleg volt olyan 35 fok körül :D Aztán nagy nehezen átértünk novákra, majd ki a dombokra az erdő felé. Szabolcs mondta, hogy na ő nem megy tovább, pedig én elakartam jutni az egyik sziklás tufás részhez. Szal kitaláltuk hogy ő megvár amíg én átküszködöm oda magam még pár dombon XD
Nagy nehezen eljutottam arrafelé, meg is láttam a tetejét a szikláknak, de szerintem valami rossz úton kanyarodhattam be, mert volt több elágazás is és nem oda lyukadtam ki XD Aztán visszafelé másik úton jöttem és kiderül, hogy egy csomó nehéz kerülőt tettünk, mert simán fellehetett volna jönni egy bazi hosszú egyenes úton -.- Na mondom jólvan XD Aztán már igyekeztünk hazafelé, mert már kezdett sötétedni :D Hát kidöglöttem mire visszaértünk Kazárra,és kb. 8 óra felé értem haza :D De jó volt az biztos XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése