2011. szeptember 22., csütörtök

# 333. Ecchi rajzok

Nos a héten sokminden nem történt, mióta hazajöttem Fannitól. Holnap megyek eggyet sörözni Norbi pajtival, mert már rég voltunk.
Már elég rég posztoltam új rajzot is, mégpedig azért mert nem nagyon rajzoltam..
Pár vázlatot készítettem az új mangámhoz, de azt sem kezdtem még el.. Aztán Gergővel ugye készítjük az új rajzfilmet már ezer éve, és ahoz rajzoltam 1-2 jelenetet, szóval nagyon lassan haladunk. Főleg a lustaság miatt és főleg azért mert mindkettőnknek más-más dolgai is vannak.
Belenéztem a mappámba és látom, hogy az utolsó normális rajz, már több mint egy hónapos. Úgyhogy neki láttam este és rajzoltam két hölgyeményt :P Erősen az ecchi műfajba illik a két rajz, aki nem tudja mi az majd rákeres xD Szerintem a vöri jobb lett,de nem azért mert félmeztelen, csak az jobban teccik xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése