2011. szeptember 18., vasárnap

# 332. Egy hétvége Fannival ^____^

Pénteken elindultam fel pestre, majd pestről Kecskemétre, hogy Fannival töltsek két napot :D Kettő óra körül találkoztunk, mert addig suliban volt. Egy kis várakozás után találkoztunk a barátnőjével Hinával :D Így hárman mentünk a mekibe, ott voltunk egy kicsit aztán meg benéztünk 1-2 üzletbe nézni cuccokat, meg csináltunk képeket :DDD Majd Hinát kísértük el az anyukájához, mert ment haza.

Utána mentünk haza Fanniékhoz :3 Nemsokára hazaérkezett a muterja és elkezdte csinálni a kaját :D Közben becuccoltunk a kis házba. Sültkrumplit kajáltunk hmm de finom volt *-* meg ittunk Martini rosato-t is, de nem volt a legjobb, pedig rá volt írva hogy világbajnok pia XD Na de utána jóó fílingesen a sötétben bementünk a kis házikóba, vízipipáztunk, meg Fanni bekapcsolta a láva lámpáját, ami nagyon jól nézett ki a sötétben *-*
Utána még energia italoztunk, mert kicsit fáradtak voltunk :D na meg beszélgettünk egy csomót x3 aztán megágyaztunk és fent voltunk szinte egész éjjel :D bár 1x Fanni elaludt, beszélek beszélek hozzá erre meg azt vettem észre hogy már elaludt . na mondom ennyire unalmas vok? :P XDD na de egy órára rá felébredt, mert elfelejtettem kikapcsolni a telón az ébresztőt és az csörgött XD Utána megint fent voltunk egy csomó ideig és nem is tudom mikor aludtunk el, de reggel környékén és nem is keltünk fel csak délután XDDD Az anyukája költött fel szinte minket :P Utána dumálgattunk hárman, majd kész lett az ebéd az is nagyon fincsi volt, meg vett nekem egy sört is az anyukája hm :P Jajj am úgy imádom az egyik rajzát Fanninak, a falra is kivan téve a Cocásat XDDDD
Neten megnéztem a buszt, hogy mikor fog indulni haza, majd elkezdtünk készülődni, mert még a barátnőivel akart találkozni Fanni, akikkel este lesz. Jáccottam még kicsit a blökikkel és elindultunk :D
Hát a barátnői normálisak voltak, egyik még vicces is :D Náluk voltunk egy kicsit, aztán Fanni elkísért a buszmegállóba.^^ Sajna, pont az a buszom nem jött, amit kinéztem magamnak. Mondom ilyen niiiiincs XD Szal eggyel későbbivel mentem, de így viszont már nem értem el a pestről hazainduló buszom. Fel kellett hívni anyámat, hogy mi legyen és végül az lett, hogy faterom bejött értem tarjánba éjjel fél1-kor autóval és hazavitt.. xD pesten meg míg nem indult késő este a busz,beültem az egyik közeli sörözőbe.
Hát ott is vicces volt.. xD Kértem egy sört, a pultos csaj elkéri a személyim. Odaadtam neki:
-Bocs, csak kötelező elkérnem..... hú amúgy,nagyon jól tartod magad,16-nak néztelek XDD
Ott ült a pultnál egy olyan 30-as pali:
-Lehet a haja miatt! XD
A csaj kiadja a sört,de nem volt előttem hely, mert ott volt a kassza,és a pali elé tette,erre az elkezdi nekem, hogy : - Hú köszi,hogy meghívtál!
Erre a csaj meg leoltotta hogy: -Ne itt ismerkedj, ez nem a melegbár XDDDD
Na szóval azt megiszogattam és közben megnéztem a képeket amiket csináltunk Fannival, dobtunk még egy sms-t egymásnak és mentem a buszhoz. Na azon totál elaludtam, a sofőr költött fel a végállomáson XDDD Faterom hazavitt, és ki is dögöltem :D
Tökéletes hétvége volt *___*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése