2011. június 4., szombat

# 302. Robert Bauval és új rajzok:)

A héten semmi komoly nem történt,itthon pihenek,jövőhéten meló.Most péntek estén elakartam menni sörözni vagy valami,de senki sem ért rá :S Olvasgatok,rajzolok,szunnyadok xD Még ITT írtam hogy vettem két könyvet,egyet kiolvastam,a másikat amit Robert Bauval írt,azt még csak most olvasom,van vagy 500 oldal és még csak 200vmennyit olvastam el belőle,és Egyiptomos :D Fészbukon megtaláltam az úriembert,tuti nem kamu,annyi képe van,szal poénból írtam neki hogy milyen jó a könyve,most olvasom csak mert nemrég jött ki magyarul a 97'es könyv,mondom úgysem fog visszaírni,biztos írnak neki egy csomóan xD Erre mégiscsak visszaírt,igaz vagy 2 mondatot,de legalább rendes volt és visszaírt,szarhatott volna bele hogy én csak egy vagyok a sok közül és nem ír vissza :D

Ezen kívül rajzolgattam.Két hentai rajzot készítettem,amiket nem publikálok xD Az egyiket Dalmának,a másikat meg csak úgy poénból xD Rajzoltam egy manga oldalt,mert kérdezősködtem az eddigi magyaroktól hogy mégis mennyibe került nekik kiadni a mangáikat.Mert hát persze majd egyszer én is kiakarom adni az enyémet (egyik álom xd).Kiderül hogy 100kötet a nyomdában kb 80 ezer ft.De annyira elfáradtam,hogy most csak 1 oldallal folytattam a képregényt xD Szal még csak 30 oldalnál tartok.Ezen kívül rajzoltam még egy királylányt,mondjuk túl nagyok lettek a mellei,de segáz xD
na byebye~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése