2011. június 12., vasárnap

# 304. Digital Sushi Reborn

Gabi mondta hogy NS-re már nem tud jönni,mert hazaköltözik,így végül a Digital Sushi buliba mentünk el pénteken.Csütörtök este még befestettem a hajam szőkére,direkt a bulira.Westendnél találkoztunk és nála elkészültünk.
Este 9-kor visszamentünk a westendhez Dalmáért,mert oda ért be a vonatja.Utána találkoztunk Tesco előtt Nikyvel,Kaellel,Kiyoval.Vettek piát és kicsit ott iszogattunk meg hülyéskedtünk xD Jah Dalma adott nekem újságot,még japánból hozta mikor kint volt,tök jó cuccok vannak benne meg 1-2 VK banda *o*
A szeszkózás után,amit eléggé későn fejeztünk be XD mentünk a buliba,a Gyárban volt.Odakint az udvaron is sokan voltak,ott leálltunk beszélgetni stb,aztán bementünk.Gabi persze ingyen jutott be,nem látták meg akitől a belépőt kell venni XD
Szokás szerint a zenékre most sem emlékszem miket adtak,egyedül egy Lycaonra emlékszem és kész xD Sajna az elején nem volt nagy szám a party,Kyot vigasztaltam,aztán egy fél órára elaludtam a kanapén,mert kurva álmos voltam,3 órát aludtam csak az éjjel,utána munka és úgy mentem el bulizni.Aztán felébredtem,láttam senki ismerős nincs már körülöttem XD Vettem egy sört,kinéztem udvarra is ,mindenki szerte széjjel volt mert hol ezzel hol azzal beszélgettünk.Végül mindenki a padoknál telepedett le a pulttól nem messze.Ott elhülyéskedtünk,ellenkeztünk egymással meg képeket csináltunk,na ez volt a legjobb része a bulinak nekem :DD Szóval marha értelmes képek születtek,na most itt egy pár :XD


Később odajött hozzánk ismerkedni valami gyerek,először Gáborral beszélt,aztán áttért Dalmára és neki kezdett el beszélni a fülébe vmit,aztán odajött Niky akkor meg őt zargatta,de Niky mondta hogy húzzon már el arrébb,mert ha nem lebasz neki egyet XDD És még a gyerek volt megsértődve és elkezdett ott panaszkodni xd
A buli úgy 5-ig tartott asszem,hazafelé menet találkoztunk egy fekete macskával is,egyből mindenki rávetődött megsimogatni,de én lefényképeztem mintha cigizne a kis dög xd
Nikyék átszálltak egy másik buszra,Dalmát elkísértük egy darabig és elmondtuk neki merre van a Keleti mert onnan ment haza,Én tovább mentem Gabival,Kaellel és Évivel.De a végére én maradtam egyedül,mert én mentem a legtovább xD Reggelre értem csak haza,vagyis fél11-re,nagyon hulla voltam,egyből be is vágódtam az ágyba és kialudtam magam.Jó party volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése