2011. június 22., szerda

# 307. ÉTER fesztivál

Hétvégén volt tarjánban a tóstrandnál az ÉTER fesztivál,három napos.Mi csak az utolsóra mentünk vasárnap.Márkkal bementünk tarjánba,és ott találkoztunk pár emberrel,vettünk sört és bort és elindultunk a fesztre.Megvettem a jegyet,sikeresen bezúztunk piával együtt hogy ne odabent kelljen venni mert drága.Persze 1-2 sört később vettünk,mert elfogyott a szesz xD Még a volt tanárommal,Milákkal is összefutottam :D Eléggé sok ember volt,és sok fellépő.Mi csak egyet néztünk meg,az All Rights Reserved-et,mert kicsit ismerősök és sok koncertjükön voltunk már.Nosztalgia miatt rávettem Márkot hogy gyerünk be a tömegbe és zúzzunk :D Dávidka is be-be ugrált,szóval megvolt a hangulat az estére :D Egyből felszínre törtek a régi emlékek,hogy régen mennyit jártunk koncertre,mennyi hülyeséget csináltunk stb,és ez mostanában eléggé ritka dolog :D A koncertnek nem is tom mikor lett vége,egyébként másik színpadon fellépett SP is meg Fluor,de valamelyiket megdobálták paradicsommal úgy hallottam lol xD Szóval a koncert jó volt,haza meg faterom vitt,mert bejött értünk autóval.
Itt éppen Dávidkát tartja Márk,én meg idiótán vigyorgok és lesem őket XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése