2011. június 16., csütörtök

# 305. Mátrai kalandparkban újra :D

Hétvégén DS után,elmentünk a családdal a Mátrába,mert ott van egy kalandpark.Már voltunk ott korábban egyszer.Óriáshíd,akadálypálya,bobozás stb Most volt akadálypálya,mert amikor utoljára voltunk az felújítás alatt állt,és nem lehetett még kipróbálni.Egyedül csak én próbáltam ki :DD Végigmentem rajta,a vége felé eléggé elfáradtam,volt könnyebb része is,de volt kurva nehéz is XD Volt előttem egy srác a barátnőjével,hát az mit össze nyomorékoskodott,pedig fizikailag láccólag sokkal erősebb nálam,mégis szarakodott egy csomót.Jól be is égett a csaja előtt XD Kajáltunk is egy jót+Magnum jégkrém nyamiii~ *q* Volt a tónál is ilyen nemtom micsoda,majd a videón lehet látni XD Azon lehetett végig menni,féltem hogy bele esem a vízbe,de csak nem estem bele végül xD
Mentünk egyet a Bobbal is,most anyával,mert egyedül nem mert menni.
Voltunk erdőben is ,volt ott kis tó,ahol kacsák úszkáltak,meg volt egy bazi nagy kilátó,amire én nem mertem felmenni,mert tériszonyom van XD
Aztán,bár az már nem a kalandparkban volt,a legvégén mentünk egy gokart pályán! :D Soha életemben nem gokartoztam még,de kurvajó volt!XD Minden kört lemértek,és 3unk közül én mentem a legjobb kört :D Bár az utolsóban egyszer kicsúsztam,mert mondom áh ha már ez az utolsó kör nyomatom neki mint állat,de meg is szívtam mert túl gyorsan mentem és nem tudtam bevenni a kanyart XD
Összességében jó volt :DD És itt a videó,ugye milyen ötletes zenét raktam alá?XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése