2011. június 26., vasárnap

# 309. Nippon Shoxx 27

Erősen gondolkoztam,hogy felmenjek e most bulizni pestre,mert már Gabi hazaköltözött,de aztán a buli előtt egy nappal csak rávettek többen is hogy jolvanmármenjek :D Szóval szombaton felutaztam,időközben felhívott Dalma hogy jön ő is velünk,szal majd Westendnél tali.Most későbbi busszal mentem,mert ugye nem kell Gabihoz elszaladgálnom meg vissza,szal 9-kor találkoztunk a Westendnél.Dalma már ott ült a tesójával,Petrával,msot őt is elráncigálta a buliba :D Aztán ott voltak Krisztiék is,és meglepetésemre Tesóék is ott ültek :D Iszogattunk kicsit,aztán mentünk a busszal,majd még mielőtt bementünk volna elmentünk a boltba venni sört.Épp hogy odaértünk,mert 10után nem adják ki az alkoholt,szal rohantunk hogy beérjünk mert már 21:55 volt.:'D Na szal azt megittunk,és bementünk.Szokás szerint rohadt meleg volt a Kék Lyukban -.- Hol kint voltam,hol bent mert nem lehetett odabent megmaradni huzamosabb ideig.Később megjött Lejla és Ádám is.Velük folytattam a piálást és boroztunk xD Meg Ádám rajzolt a kezemre szöveget,ami foszforeszkált a sötétben,de elég hamar lejött :S Odaadtam nekik a rajzot amit készítettem,Lejlusnak ugye a saját képét animésen,Ádám meg megkért hogy tündért rajzoljak neki,de nem mondta meg hogy miért pont azt.. Hol velük voltam,hol persze Dalmáékkal és Krisztivel :DD A kanapén beszélgettünk,jah meg leülök,leteszem a poharat:
-Ez tiszta?-Kriszti
-Jaja.-Én
*beleiszik*
-Mi ez?Azthittem kóla!
-Dehogy,tiszta bor.
XDDD
Lejlának nyomattam pár szót oroszul,meg mondatot,és egyből kérdezte hogy ezeket honnan tudom xD Muhaha direkt készültem,betanultam párat xD
De amúgy nem esett még le most sem neki hogy mivan...vagy én nem tudom....de én már feladom,úgyláccik hiába próbálkozom,ráadásul buli közepén eltűntek és megint nem köszöntek el..:/ Na mindegy...
Csináltunk pár képet a többiekkel,Kiyoval is,aztán meg Nikyt vigasztaltam ,szal a mostani dráma is megvolt :D
Éééés egész este azt vártam,hogy végre leadják a számot amit kértem,úgy kellett kétszer is odamásznom hogy na adják már le,aztán végül csak lement.(KIDDIE-Nutty Nasty)
Összességében jó buli volt,jól éreztem magam a társasággal,de a legfontosabb dolog megint nem jött össze amit akartam,aztán most Gábor pajtit is hiányoltam :D
A buszon hazafelé végig elaludtam,ráadásul a váróban is ledőltem a táskámra,meg is néztek hogy ez mi a faxt fetreng xd De már rohadt álmos voltam,és nem bírtam ki hogy ne szunyókáljak el xd Szerencsére faterom bejött értem kocsival,az ő smsét se hallottam meg,mert elaludtam,pedig keresett hogy hol vagyok már xD Még jó hogy bejött,mert nem is ment volna busz csak sokkal később. xD Ééééés most buli képek a szokásos hülye nézéssel XD :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése