2011. május 29., vasárnap

# 300. Két nap buli :D Sanciba és Fesztiválon

Egész héten dolgoztunk Norbival,szal hétvégén jött a jól megérdemelt sörözés :D Pénteken felugrottunk a Sanciba,megittunk vagy 6 sört.Ott volt Handó is ,odajött beszélgetni.Ott volt Csaba is,aztán Sanci meg valamiért jól lehordta,már kajak megsajnáltam és hazament :'DD Nah megint hullák lettünk az est végére xD
Másnap Laska és tócsnifesztivál volt itt.Milyen szerencse hogy egész 7en meglehetett dögleni a 30fokos melegtől,csak erre a napra zuhogott az eső meg fújt a szél mint az állat XD Norbi már írta hogy nem jön ki,bár már sejtettem hogy nemfog.Aztán sajna Andikáék se jöttek haza :( Így már gondoltam hogy kevesen leszünk és nem lesz olyan nagy buli.Na nembaj,Szabolccsal kimentünk délután szétnézni,bort is kóstoltunk :D Aztán gó haza,végre felkelt Márk is,és este együtt lementünk vissza.Beültünk a sátorba,,vettünk sört.Vagyis Márk vett nekem,én nem vittem a személyim és nekem nem adták ki LoL :'DD 22 vagyok,erre meg mindenki 16-nak néz XD Aztán velünk szembe leült egy pár és Szabolcs őket kezdte el fárisztani xD Kb fél órán keresztül,aztán elhúztak és Szabolcs is, mert ment haza meccset nézni.
Márkkal még söröztünk meg beszélgettünk. Először ittam almás sört,többet sem fogok=üdítő xD Aztán kiakart menni Dudu elé a buszhoz,de pont lekéstük,előttünk ment el a busz xD Na szal megittunk pár sört,Márk megéhezett és mondta hogy gyerünk fel hozzá,mert éhes aztán meg majd visszamegyünk később. Leléptünk éjfél körül,nála ettünk hotdogot és neteztünk kicsit.De már annyira kifáradtunk,hogy a faxnak se esett jó visszamenni xD Szóval maradtunk náluk.Én is majd elaludtam a fotelba,szal le is léptem.De így is hajnali 2-kor értem csak haza tőlük xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése