2011. május 4., szerda

# 295. Manga készítés menete

Most leírom nektek,hogyan rajzolok meg egy manga oldalt :D Én kizárólag csak kézzel szoktam rajzolni,gépen soha nem finomítok rajta,főleg hogy azt sem tudom hogy kell használni az ilyen programokat xD
Először is kell ugye lap,ceruza,filc vagy tintenpen,vonalzó.Én munka mellett mindig hallgatom a kedvenc zenéimet,úgy sokkal jobb rajzolni :D
Elsőnek kigondolom a szöveget,hogy fog kinézni az oldal,a képkockák hova kerülnek vagy mekkorák lesznek és milyen rajzok kerülnek bele.
Tehát felrajzoltam a vázlatot.Most csináltam egy olyat is hogy nem képkockába rajzoltam a rajzot,ezt sok mangába így is szokták csinálni,szerintem így változatosabb a dolog.


Én tintenpent használok,ami egy vékony hegyű filctoll.Ezt több színben is lehet kapni,és elég olcsó is.Én csak fekete színűt használok.Mikor minden vonalat kierősítek a filccel,letisztázom a rajzot azaz végig radírozom az egész lapot,hogy a vázlatvonalak eltűnjenek.Ekkor vonalzóval meghúzom a képkockák vonalait is.

Bármely meglepő ezután már csak a színezés van :DD A halványabb árnyékokat én ceruzával színezem ki.A srácot eredetileg szőkének képzeltem el,de mivel nem színes a rajz,ezért a haján csak az árnyékokat színeztem ki.A csajszit direkt fekete hajúra csináltam,mert a legjobban a fekete hajú csajok jönnek be :PPP Na ezzel a fekete haj színezésével szenvedtem meg a legjobban :D Majd leszakadt a kezem mire befejeztem :D
Ennyi röviden és egyszerűen :D A szöveg elég romantikus-nyálas szöveg,de jobbat nem tudtam kitalálni,erre az egy oldalas kis szösszenetre xD Remélem azért teccik valakinek :DD
Nah,pá~~

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. Tehetséges vagy. Koszi a leírást és a képregény is jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :D örülök hogy teccik :D

      Törlés