2011. május 16., hétfő

# 297. 2011 Tavaszi animecon a Hungexpo-ba

Vééégre megint animecon!:P Szabival mentünk fel a reggeli busszal,kijött elénk Andika,mert nem tudtuk pontosan hogy lehet eljutni a Hungexpoba.Na szal odamentünk,nézem 6 kilométeres sor,mondom kizárt hogy a végére állok be xD Erre meg volt egy kis hely,egyik gyerek mellett,oda beálltam és kész xD Ilyen Problemes maszk volt rajta lol xD Szóval 5 perc múlva be is jutottam,olyan közel álltam a bejárathoz he-he xD Volt nagyon sok jó cosplay,de voltak amiken csak röhögni lehet xD Pl egy 300kilós csaj miért öltözik be a darázs derekú anime szereplőnek?xD Na de ezt majd a végére hagyom :P
Egyébként egy programot se néztem meg.Össze-vissza csak szaladgáltam hol a cp-seket néztem,hol találkoztam ismerőssel és vele beszélgettem,vagy az eladó cuccokat néztem.
Jah és még olyan volt amit még conon nem láttam,egy csávó a nagyszínpadon kérte meg egy csaj kezét,le is térdelt és még a gyűrűt is az ujjára húzta.Mekkora égés lett volna ha a csaj nemet mond XDDD Ééés most jöjjön pár kép,1-2 soros kommentárral:
Kaorinnal is találkoztam :D Pár percet beszéltünk,majd csináltunk közös képet,hamár annyiszor találkoztunk már legalább 1 legyen,de jó is hogy elkaptam mert utána egész nap nem láttam xD
Most pedig jöjjön pár cosplayes kép,akik a kedvenceim voltak muahh xD
Őőőő neki úgy teccett a ruhája *nyál xD*,meg aranyosan mosolygott,le is fényképeztem :D
Álomnő következik xD babapoofiiiiii~*q*
A következő kép elkészítése után,elvertek a a pálcával a bokorban : XD
Tiszteeeeeeeeelegj!xD itt hú de bénán állok basszus xD

Gurren Lagan csöcsi verzió és vékony verzió:
Na ez odabasz,ilyen jelmezt se tudnék csinálni xD De ott az én kis cukor csajszim *q* xDDD
Ezután Szabival vártuk Andikát és Gabit a hungexpo előtt.Gabi előbb megérkezett,leültünk körbe a földre dumáltunk meg faltunk kaját xD Aztán Andika hívta Szabit hogy megjöttek,elkísértem még beszéltem velük aztán vissza gó Gabihoz.Ketten maradtunk,beszéltük hogy majd kéne menni NSre,csináltunk pár képet ,meg baromkodtunk xD Hallgattuk a nyan-catet xD


Este 8 körül visszagyalogolt velem Gabi a Stadionokhoz,mert 40kor ment a buszom.Pedig még úgy maradtam volna,de nembaj majd hétvégén NSen tombolunk xD
Egyébként otthagytam conon 10 ezer forintot xD Pedig nem vagyok az a vadállat,aki mindenét animére költi.Évente 1-2x vásárolok csak ilyeneket,azt is csak conon,erre külön spóroltam.
Szóval vettem egy kis mini maid kosztümös figurát,eléggé olcsó volt,szóval egy díszfigurám legyen már az asztalomon szal megvettem xD
Most csak egy darab mangát vettem,a Vázlatok a címe.Már ki is olvastam,nem tartott sokáig xD Volt benne pár vicces jelenet amit elmosolyodtam xD Meg szépek a rajzok benne,bárcsak így tudnék rajzolni wáá xD
Ezen kívül vettem két japán Megami magazint.Ebben van csomó poszter,ajándékok,most pl volt óriásposzter,egér alátét,kis manga füzet stb.Meg tudok belőle jókat rajzolni,vannak benne minden oldalról karaktervázlatok,ami jól jön majd a rajzoláshoz.

Összességében jó volt a con,de voltam már jobbon is :D Most valami hiányzott,meg 1-2x unatkoztam,de azért tényleg megérte elmenni :DD
és a végére ...Senkit nem akarok fikázni a külseje miatt,nem vagyok olyan tapló,nekem is rosszul esne,sokan fikáztak hogy milyen vékony vagyok..na de azért ilyennek beöltözni?Önkritika legyen már azért...Ez kb olyan mintha az 55 kilómmal,Conan a barbárnak öltöznék be ,tuti mindenki körberöhögne..

Ezzel búcsúzom,Sayonara!!~ xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése