2011. május 24., kedd

# 299. Nippon Shoxx 26

Pénteken felmentem pestre,Westendnél tali Gabival,aztán pedig mivel kajások voltunk vettünk a Mekibe sültkrumplit meg hamburgert.Kiültünk a tetőtérre,dumáltunk hogy majd mit akarunk csinálni meg stb.Aztán mentünk Gabihoz elkészülni.Még PV-t néztünk meg zenét hallgattunk.Az értelem belefújt zöld festéket a hajamba-.- xD
Gó vissza a westendhez este,ott találkoztunk Krisztivel és lecgó buliba.A Kék Yuk előtt még Gabi felhívta Nikyt hogy hol vannak,és később jöttek ők is.Nikyvel letudtam a fogadásomat muhaha xDD Bent persze megint csomó ismerőssel találkoztam xD Tesó,Yoruék,Florina, és most ismerkedtem meg Dalmával,eddig csak fészbukon beszéltünk :D Cuki volt nagyon ^^ Olyan japánmániás mint én xD Aztán észrevettem hogy megjött Lejla és Ádám is.Velük is eléggé sokat voltam.Miyuut csak a buli elején láttam,aztán kiderült hogy elaludt,és a vége felé táncoltunk egy számra xD Lejlusékkal ittunk,ők boroztak én söröztem xD De csak kettőt ittam.A buli vége felé véletlenül észrevettem Évit is,ő csak nemrég jött be,előtte máshol voltak xD Leadták a számot amit kértem,a Lycaon - Plug into the Socketet,bár arra pont nem ugráltam mert épp nemvolt kivel XD Igazából nem sokmindent tudok írni,jó volt a buli,ettem pockyt is mert Kriszti adott.Bár 1-2 érzékenyen érintette a kis lelkivilágomat (2x is visszautasítottak bár már megszoktam XD) ^^" de összességében jó volt,bár voltam már jobb shoxxon is.Persze a végéig kitartottunk,csináltunk pár közös képet,és reggel együtt mentünk vissza a westendhez.Ott elköszöntünk egymástól,mert én nekem másfelé kell ugye menni mint a többieknek.A buszon végig aludtam xD Alig vártam hogy hazaérjek mert hulla voltam xD Pár buli kép,szokás szerint hülye fejjel az összesen,de segáz xD :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése