2011. május 11., szerda

# 296. Pepe és M.I.B. képregényem :DD Nosztalgikus~

He-he,már kisgyerek koromban is imádtam rajzolni :D Ezt bizonyítja a régi képregényeim.
Van olyan amit már megsem találtam,nem tudom hová lett,egy dinoszauruszos.
Mivel kiskoromban szerettem a Man in Black című filmet,csináltam róla képregényt,csak éppen a szereplő Én és az általános iskolás osztálytársaim :DD hát szakadtam mikor megláttam XDD Ebből csak egy fél füzetet rajzoltam ,és egy posztert is csináltam a kis füzetecske közepére xDD

Na de amit több hónapig,vagy talán évig rajzoltam az nem más,mint a Pepe képregény volt :D Pepének hívták még babakoromban a kutyámat,majd mivel sok plüsst kaptunk,a kedvenc plüssömet is Pepének neveztem el :D A képregény főszereplője így ő lett,a többi szereplő pedig nem más volt mint az összes többi plüssöm :D Merthogy 50-60 plüssünk volt,ha nem több xD A gonosz szereplők kitalált szörnyek,vagy betörők voltak :DD A kezdetleges gyerekes storyk után,egyre jobban eldurvult,harcok voltak benne ,hála a Dragon Ballnak amit akkor néztem..xD
Sok füzetet telerajzoltam vele,még játékkártyákat is csináltam hozzá,matricákat,posztereket,albumot XD Imádtam,már kiskoromban arról ábrándoztam hogy kiakarom adni :D
A poén kedvéért pár szereplő név:Pepe,Elefánti,Álmoska,Willy,Kon,Koncsa,Sziszi etc etc xD Volt ebbe mindenféle állat,mert sokféle plüssöm is volt xD
Kincsként őrzöm őket :DD <3<3

1 megjegyzés:

  1. Hallod. Nekem is van dögivel ilyen képregényeim majd este küldök egy kettő képet róla. 18 éves koromba abba hagytam de komolyan gondolkodom, hogy visszatérek a szakmába :P

    VálaszTörlés