2010. december 4., szombat

# 257. Hóóóó~ *o* és Svejkben





Esett a hó az elmúlt napokban yeah :D Én szeretem a havat,de csak ha sok van,kevés az gyorsan elmúlik és egyből csak tiszta sár lesz minden.
Tegnap voltunk városba,már kivan világítva pár dolog :D

Beültünk a Svjekbe Szabolcsal,Márkék már ott voltak.Később meg gekkó jött föl O.o ezer éve nem láttam :O nam idnegy,sörözgettünk,aztán márkék leléptek koncertre,de én nem mentem hanem maradtam Szabolccsal.Eldumálgattunk meg söröztünk.Lehetett nyerni sörrel,még soha nem nyertem,mondom szabolcsnak ha most nyerek meghívom egy sörre.Hát persze,hogy nyertem egy sört,így ugyanúgy fizethettem neki is egyet XDD
Szal jó volt,de lehet valaki beletett vmit a piámba,mikor otthagytam egy kis időre O.o
Este meg mentünk haza a fél11-el.
Hopsz kicsit már ittasan XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése