2010. november 30., kedd

# 256. Megint új rajzok~ és Therával levelezés *o*

Először is megrajzoltam Lejlát mangásan az egyik képéről :3 Neki teccett,szal örülök neki :D Az eredeti képet nem teszem fel ide,engedélyt nem kértem,meg amúgysem akarom hogy bámulgassák XDDD

Aztán meg folytattam a mangámat ismét,mert már régen rajzoltam hozzá oldalt.Egyenlőre csak egy oldalt haladtam ismét,de talán majd ma este folytatom.

Elkezdtem Therával levelezni megint,mert még mindig nem futottunk össze piggen,megkérdeztem róla,hogyha írok e neki levelet,akkor tud e rá válaszolni,mert ugye kurvasok levelet kap,de nem-e tenne most kivételt,szép ksi karácsonyi ajándék lenne,ha kapnék tőle válasz levelet *o* És hát várom a válaszát,mert azért oké elektronikus levél gyorsabb,de az számomra szart sem ér,nem kereshetem meg évek múlva,nem foghatom meg a kezembe,nem tehetem ki az asztalomra emlékbe.Na szal remélem majd belemegy a dologba,de azt is megértem,ha nincs rá ideje.
Nah bye bye !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése