2010. december 16., csütörtök

# 261. Ez történt eddig a héten~

Hát ilyen kis apróságok xD
Rajzolnom kellett,mert megkért rá volt osztálytársam hogy rajzoljak autót.Hát pont azt bírok a legkevésbé xD Na mindegy,megcsináltam neki,azt mondta jó lett. xD Kapok érte fél rekesz sört,szal annyiért simán megérte xD na de itt az autó,megmutatom hogy ilyet télleg nemtok rajzolni,az anime az megy,de ez...életemben 2-3xra rajzoltam autót xD

Picúrt lefényképeztem *-* Olyan aranyosan aludt,átölelte a radiátor csövet a lábaival,mert az jó meleg xD Szakadtam mikor megláttam xD Mondom le kell fényképeznem,de felkelt rá és elmozdult egy kicsit xD De akkor is cuki xD Most idebent alszik,mert kint kurvára hideg van.

Az animációs MONDO verseny közönség szavazatát pedig lehet megnyertem Gergővel.Tegnap zárult le,a szavazatok alapján mi lettünk az elsők,viszont sehol sem látok eredmény hirdetést ami idegesít -.- Lehet csak conon mondják majd el.Szal remélem nyertünk,annyira örülnék *o*
A mangámat meg persze folytatom időközben,igaz,lassan haladok vele,egyenlőre 10 oldal van kész :D
Valamint a héten remélem Thera megkapja már a levelemet,de lehet átcsúszik jövőhét elejére :S
Jah és megint felkerültem napiszarra,az egyik képem XD Köszönöm a hírnevet XD
Ennyi,baibai~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése