2010. december 14., kedd

# 260. Fent,a napiszaron

Igen felkerültem XD Az egyik videóm,mikor Gabival a Westendbe ülünk XD
És most szeretném tisztázni,hogy engem egy cseppet sem idegesít XD Mikor megláttam hogy feltettek,hát szakadtam rajta a röhögéstől xD Na de ami a videó alá jött sok értelmes komment...hát no comment (Y) Ocsmányság az egész,alaptalan zagyvaságok,a kommentelők a 10-es IQ-t nem ütik meg azt garantálom.A nagy részére válaszoltam,de nem olyan ocsmányul mint ők írtak,inkább csak egyszerűen,de egyben direkt idegesítően is :D ÉS a sok kocka most ezen rágódik,hát LOL XD Összesen 3 pozitív komment jött egyébként :D
Azt meg már leírtam,hogy nem vagyok emos.De úgy láccik sok ember nem beszéli a magyart!XD
http://www.napiszar.com/video/2010/12/13/ertelmes-emos-video/

6 megjegyzés:

  1. Most őszintén , nem szégyelled magad hogy 22 évesen így nézel ki ?

    VálaszTörlés
  2. te nem szégyelled magad hogy név és arc nélkül ide mersz írni te moslék?

    VálaszTörlés
  3. hajra' Lacika tevagy a legjobb :D
    kajak mikor megla'talak napiszaron e'nis besirtam x"D
    ha't igen, mostma'r oda fajultunk, hogy mindenki, aki egy kicsitt is e'lvezi az e'lete't kocsog emos .... x"D
    vanez igy na. x"D :D

    VálaszTörlés
  4. hát igen :D egyetértek veled xD azért a szerkesztők rusnya fejére kíváncsi lennék :D XD

    VálaszTörlés
  5. hát hogy nézel ki te szemét, 22 évesen hosszú hajad van teeee mocsok X'DD

    VálaszTörlés
  6. XDDD hát de egy kibaszott ökör vagy gabi bazd+ XD

    VálaszTörlés