2010. december 24., péntek

# 263. Boldog Karácsonyt! Merry Christmas! :D

Ééééés végre eljött a karácsony :D
Pár nappal előtte vettem egy új mobilt :D Tök faxa,érintőképernyős meg tele lehet baszni zenével ,képpel stb :D szal tökéletes,csak marhára vigyáznom kell rá xD
Aztán asszem tegnapelőtt feldíszítettük a karácsonyfát. :D Szaloncukrot nem raktunk rá,mert minden évben az van hogy lelopkodjuk róla reggelre és csak az üres papírok lógnak rajta!XD
Szal felkerültek az égők és pár dísz :D
Ajándékba kaptunk még egy Play Station 2-őt :D Még nemnagyon töltöttünk le játékot hozzá,volt egy katonás,meg a kedvencemet leszedtem: A Tekken 5-öt xD Most azzal toltam,és végre itthon,nem haveroknál *q* xD Még majd keresni kell hozzá játékokat :D
Most meg a sörömet iszom,amit még Csontostól kaptam az autós rajzért :D Ahogy odaadtam neki a rajzot,már másnap jött is és adott érte 12 sört xD Hmmm nyami xD Úgy lett volna hogy megisszuk Norbival,de ha ott van 12 sör,ki bírja ki hogy ne igyon belőle magában?xD Szal adtam fateromnak is belőle mer' karácsony van xD Jah meg csillagszóróztunk is :
Pár sms-t kaptam,nem túl sokat,aki írt annak Köszöntem szépen ^_^
Bai Bai~ Merry X'mas~~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése