2010. december 28., kedd

# 265. Rock karácsony :D



Vasárnap bementünk tarjánba,mert rock karácsonyi koncert volt a Deja Vube :D Én,Márk,Szabolcs,Verbói és Dudu.Először elmentünk a Svejkbe,de tele volt,még le ülni sem tudtunk.Átmentünk a KK-hoz,de az meg zárva volt xD Aztán bementünk a Centrálba.Ott sörözgettünk egy kicsit.Szabolcs meg egyből játék gépezni akart meg rulettezni és Dudut rá is vette,de vesztettek xD Ezután mentünk a Dejavübe,befizettük a belépőt és mentünk be,már a koncert ment.Nem is csinálták meg rosszra a helyet,mert mióta felújították én még csak most voltam ott először xD
Hú,sok ismerőssel találkoztam,Matusszal és Matyival is. Kurvasokan voltak. Aztán 10 óra felé Szabolcs lelépett,mert hazament az uccsó busszal.Verbóival meg kimentünk inni ,mert vett vodkát a non-stopba :DD Bementünk,én egy ideig Brigihez beszéltem,de a felére már nem emléxek hogy mit is xD Aztán meg Márkkal aludtunk 1 órát kb xD És a Sex Pistolsra keltünk fel,aztán meg Ramonest is adtak,szal egyből nem voltam álmos sem :) 3 óra körül már zártak.Na mivel a a Centrál az éjjel nappali,hát elmentünk oda.De onnan kitettek minket XDD Foj ott volt egy csúnya nő is,az beszélt mindenkihez,biztos kurvult xD Felmentünk az állomásra,ott voltak még páran Kopaszék meg Dávidka.Hát reggelig ott voltunk.Legalább meleg volt xD Vettünk még bort,azt ittuk reggelig.Márk az végig döglötte az egészet.Mi a többiekkel minden fáradságon röhögtünk ár xD Meg volt ablak törés is xD Szegény csövest sem hagyta békén Dávidka,én meg sajnáltam és adtam neki egy cigit xd A legeslegvégén még Márkkal is kibaszott.Kivette a vaxot a táskájából és jóóó vastagan rányomta a hajára meg a kabátja hátára mikor aludt XD A hülye nem is vette észre csak mikor a buszhoz mentünk xD Jah igen én nem is velük mentem haza,mert még elmentem a nonstop felé,és lekéstem a buszt,szal az egyik későbbivel mentem haza XDD 8ra hazaértünk,onnantól kezdve végig döglöttem a napot,nem keltem fel csak este fél7kor xD
Jah igen: ott aludta a télapó is a váróba XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése