2009. november 1., vasárnap

# 126. Vámpírok éjszakája

Bementünk ismét tarjánba,mert volt egy ingyenes Halloween-i buli :D Előtte betermeltünk pár liter borost,benéztünk a volt kakukkba.Na aztán gó buli,egy gyerek annyira berúgott hogy nem tudott felkelni sem.Ott röhögtek rajta,meg kamerázták telefonnal.Giovanni meg kihívta rá a mentőt xD Először am a rendőrök értek oda,aztán jött a mentő is xD A hordágyra alig tudták feltenni a súlya miatt xD Szikszai titokban fölvette az egészet xD Aztán odabennt lehetett pókot hajtogatni origamiből,és akinek sikerül a könyv alapján megcsinálni az kap ingyen 1 üveg sört.Persze senki sem tudta megcsinálni,mert olyan bonyolult volt,hogy még józanul sem sikerülhet.Beszélgettünk pár csajjal,akiket nem is ismertünk,de már fogalmam sincs hogyan bonyolódtunk hozzájuk meg hogy miről is beszéltünk xD Voltak páran vámpírnak beöltözve.Meg volt egy fejszés gyerek is akitől elvették szinte mindig a fejszét hogy azzal szórakozzanak xD Olyan volt mint vmi mini-animecon xD Aztán valaki eltörte a sörösüveget.Mondom olyan jó gyerek leszek hogy eldobom.És mire a kukához vittem kiesett az egyik darabja a kezemből.Erre odajött a pultos hogy húzzak kifelé mert már sokat ittam,ne tördeljek mindent szét.Nah mondom Te is pont jókor néztél ide.Kimegyek az ajtón ott volt Govi meg Márk.Mondják gyerünk be.Mondom Én nemtok mert kitiltottak xD Erre bemegyünk,jön oda a srác egyből hogy hát nem mehetek.Márkék elkezdtek magyarázni hogy hát alig ittam,meg mi az hogy nem mehetek be xD Aztán pár perc dumálás után nagy nehezen beengedtek xD Aztán végre odamentünk a színpad közelébe xD Ment a dőlöngélés,táncikálás.Majd vége lett a bulinak.Ezután elmentünk Verbóiék lépcsőházába.De már van ott egy hapi aki vigyáz nehogy ott aludjon valaki xD Hát pár perc elteltével rájött hogy mi pont azt akarjuk így kizavart a picsába xD Remek,átmentünk a másik lépcsőházba,szerencsére nyitva volt.Nagy nehezen elhelyezkedtünk,közben majd szét fagytunk,de lassan elaludtunk xD Reggel 6kor kelek,Verbói már hazament xD Mi is mentünk a buszhoz.Én elaludtam a buszon,Márk ébresztett hogy le kellene szállnom xD hazaértünk,elég szarul éreztem magam.Nemhiába,mert hánytam pár perc elteltével.Pajkos vörösbor xD
Szóóval a buli jó volt,de a végére ez nem kellett volna xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése