2009. november 4., szerda

# 127. Suliból új rajzok + Norbival a temetőbe o.o xD

Kedd.Ismét suli.Felvettem a rajzaimat,Hetesi mp3-jára tettük,és ma elküldte nekem.Véégre xD Am sztem jók lettek.A járások az órai munkák voltak,a fejlevágás pedig saját kreálmány xD Am suliban elvoltunk,sokat baromkodtunk meg röhögtünk.

Ma pedig este kimentünk Norbival a temetőbe,hogy hátha akad 1-2 szellem a képen xD Persze érdekel az ilyesmi,de nem hittem hogy valójában tényleg lesz valami a képen.Szal csinálgattam pár fotót,utánna elmentünk a Sanciba sörözni.Megittunk 3-4 sört,a végén zenegépeztünk egyet,és hazafelé ismét a temetőnek mentünk xD Szal elmulattuk az estét.
Na most mutatok 1-2 képet amit a temetőben csináltam xD Persze nem pózolgattunk sírokon,az ilyet eléggé el ítélek.Nos nem mondom ,hogy szellem van a képen,de 1-2 érdekes lett.Az elsőn van rajta egy anomália,amit akkor nem láttunk.Valamint világosítottam a képen,és a vaku sem ütközik ablakba vagy akármire amiről visszajönne a fény.A szkeptikusok ezeket porszemnek mondják,de az első kép amit beteszek túl tömör,és túl fényes hogy por legyen.A 2ik épen,a kerítésnél ismét van egy gömb,de ami érdekesebb egy fénycsík is van,vöröses színnel,amit szintén nem láttam akkor.Na mind1,nem mondom hogy szellem,vagy ilyesmi,de azért nem mondom egyből hogy porszem.A 3ik képen ismét egy anomália.Semmit nem láttam mikor fényképeztem,pedig vakuval volt,és világos volt előttem minden,na mind1,azért ezt is feltöltöm.Katt a képre,akkor lehet látni mindent rendesen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése