2009. november 8., vasárnap

# 128. Ez meg az..

Nos ugye pár hete megbüntettek,és írtam kérvényt h ne büntessenek meg xD hát levél az nem jött,csak egy papír hogy átvették a levelet xD na de most akkor honnan tudjam hogy igy mi van?fizetnem kell vagy sem?xD jó kérdés...
Ma meg egy oldalon versenyeztem hogy nyerjek 5 eredeti DVD-t :D aki a legtöbb voksot kapja az nyer.és nem lehet elvileg másoknak szólni hogy szavazzanak rád :D persze én csaltam,mint a másik versenyző is.és szavazás lezárásnál este telibe egyenlően álltunk xD aztán beszéltem az oldal tulajjal,és tudja hogy csaltunk.ki nyert?a 3ik versenyző aki nem csalt,és sokkal kevesebb pontja volt -.- " fuck,bár vigaszdíjként kaptam 2 DVD-t,amit sosem vennék meg az életemben,de ingyen azért elfogadom xD várom hogy megérkezzen a jövőhéten :D
Most meg pezsgőzök xD felbontottam még a szülinapomra kapott pezsit xD bár annyira habzik csak,hogy nem esik jól az egészet meginni,pedig beakartam kicsit csiccsenteni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése